tembeleryk
tembeleryk
üye
(Amatör)
Samsun

Zenit ???

merhaba arkadaşlar bir zenit tir gidiyor ..
anladığım kadarıyla bu makineler kullanıcıya tüm manuel fonksiyonları sunuyor ama fiyatı acayip bir şekilde cazip bu makine çok adi bir makinemidir yoksa ?
fakat forumdaki yazıların hiçbiri zenit hakkında kötü bir yorum yapmamış yani iyi bir makinemidir çok merak ettim doğrusu geniş açısı macrosu nasıldır artık bitane edinmeyi düşünüyorum elimde dursun yani almaya değerse konuyla ilgili olan arkadaşların yorumlarını bekliyorum şimdiden çok teşşekkür ederim.

 

Tarih: 7 Ekim 2004, 20:19 - İp: yok
Cevapla
cio
cio
üye
(Meraklı)
Istanbul

merhaba,
amlayamadim su zenit nerde gidiyor?
size bu makineyi kim nerde onerdi ve hangi modelidir merak ettim.

 

Tarih: 8 Ekim 2004, 15:19 - İp: yok
tembeleryk
tembeleryk
üye
(Amatör)
Samsun

bana kimse bu makineyi önermediki sadece forumda yeni başlayanlar için zenit uygun veya ona benzer şeyler okudum sormak istediğim zenit nasıl birşeydir?

 

Tarih: 8 Ekim 2004, 15:25 - İp: yok
cio
cio
üye
(Meraklı)
Istanbul

valla zenit cok kaliteli bir fotograf makinesi markasi.cok kaliteli oldugunu biliyorum.fakat dijital makine uretmiyor diye biliyorum.hatta neredeyse eminim.sanirim siz bu forumda degilde baska biryerde okudunuz zenit i.

 

Tarih: 8 Ekim 2004, 17:40 - İp: yok
ohara
ohara
üye
(Doğa Fotoğrafçısı)
Istanbul

zenit fotoğraf makinelerinin kalaşnikovudur
foto makinesi ile silah arasında bir bağlantı yok ama kalaşnikov ile zenitin başarı hikayesi çok benzer...

zenit sovyetler birliği döneminde, zamanının en iyi foto makinesi idi..çok kaliteli ve ucuz bir alet olarak ün yaptı..

 

Tarih: 8 Ekim 2004, 20:24 - İp: yok
tembeleryk
tembeleryk
üye
(Amatör)
Samsun

pardon cio dostum anolog almayı düşündüğümü söylemeyi unutmuşum dijitalin yanında birde slr analoğum olsun diye düşünüyorumda yani alınabilir bir makine öylemi?

 

Tarih: 8 Ekim 2004, 21:44 - İp: yok
cio
cio
üye
(Meraklı)
Istanbul

dijital makineler forumuna yollayinca ben analog oloma ihtimalini dusunmedim bile.istanbulda oturuyorsan bir gez hayyam pasajini.

 

Tarih: 9 Ekim 2004, 09:51 - İp: yok
merson
merson
üye
(Amatör)
Manisa

Bir zamanlar (25 yıl kadar önce) fotoğraf öğrenmek için Lubitel Zenith makinalarla başlıyorduk, artık tarih oldu, müzede yerlerini aldı. Babadan kalma evde varsa kurcalamaya değer, para verip almaya değmez. Şimdi digital zamanı.

 

Tarih: 11 Ekim 2004, 11:14 - İp: yok
cio
cio
üye
(Meraklı)
Istanbul

arkadasta digital makine varmis birde uygun fiyata analog sahibi olmak istiyor.uygun fiyata zenitten sasilmaz derim ne dersiniz?

 

Tarih: 11 Ekim 2004, 13:08 - İp: yok
mygraund
mygraund
üye
(Firma)
Istanbul

arkadasşlar zeniti kullanmak ayrıcalıktır. herkez bu makinyı kullanamaz! ne kadar da ucuz olursa olsun benim için herzaman kaliteli ve sağlam bir makinedir. zenit zaten dijital makine yapmaz kalitesini düşürür. dijital makineler cıktığından beri fotoğrafcılığın kalitesi düştü her önüne gelen dijitalini alıp ben fotoğrafcıyım diye ortadalıkta geziniyo. gelsinde bide anlog makina da ceksin görelim.

 

Tarih: 20 Eylül 2006, 16:49 - İp: 81.***.**0.74
uralbey
uralbey
üye
(Amatör)
Ankara

Bende de Zenit-e makine vardı.eski bi makineydi sanırım arızalı çıktı.Çünkü fotoğrafların hiçbiri iyi çıkmadı.Sonra ben de nikon aldım.Zannedersem Zenit modelleri orta sınıf kullanıcılar için.yani çok da mükemmeliyeti aramayanlar için

 

Tarih: 21 Eylül 2006, 08:18 - İp: 81.***.**7.100
Sayfa(lar): 1 | 2

Nikon Özel Teknik Sevis

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
kapluj
2
2658
19 Kas. 2016, 11:17
fanatikfotocu
metin6134
2
1996
05 Eyl. 2016, 16:40
fotojenikkiz
linepower
1
1481
04 Ağu. 2016, 12:18
fotojenikkiz
sdmrc
1
808
21 Oca. 2016, 09:50
rentner
tmeliher
6
1149
26 Ara. 2015, 11:56
tmeliher
eyupcank
3
1642
14 Ağu. 2015, 21:44
melihmo
» Fotoğrafça
Net Fotoğraflar İçin İp Uçları
mehmetcihanYeni başlayanlar ve amatör fotoğrafçıların sorunu olan net fotoğraf çekimi ile ilgili bir iki noktayı maddeler halinde sıralamak istiyorum. Aslında okuduğum farklı yazılarından özetleme yapacağım ve bir ikide kişisel tecrübe.Umarım faydalı olur.      1- Mutlaka sağlam kaliteli bi...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
mehmetgoren, (1)