atmosferrr
atmosferrr
üye
(Amatör)
Istanbul

Yeni Arkadaşa Makina Seçimi Yardımı

ARKADAŞLAR SINIF ARKADAŞIM FOTOĞRAFÇILIĞA MERAK SALDI VE BU İŞİ YAPMAYA EPEYİ İSTEKLİ. 1500 YTL CİVARINA YAKIN BİR MİKTARA KADAR MAKİNA ALABİLİRİM DEDİ. SİZCE NE ÖNEREYİM. ARKADAŞ COĞRAFYACI. YANİ ARAZİ GEZİLERİNDE ZOOM ÇOK GEREKİYOR, KENDİMDEN BİLİYORUM. DİJİTAL AL DESEM ZOOM İÇİN AMA SLR İLERİSİ İÇİN DAHA İYİ DİYE DÜŞÜNDÜM. TAM DA Bİ BİLGİM YOK. D-SLR AL DESEM MESALA D 350 NASIL Bİ ÖNERİ SİZCE. SİZİN ÖNERİNİZ NE OLURDU? YOKSA DİJİTAL Mİ? TAŞEKKÜRLER.

 

Tarih: 15 Kasım 2006, 18:53 - İp: 88.***.**5.10
Cevapla
burkay
burkay
bilir kişi
(Firma)
Ankara

Sen iyisimi arkadaşına netfotograftan bahset gelsin üye olsun buraya ....kendi işini kendi görmeye alışsın...

 

Tarih: 16 Kasım 2006, 08:57 - İp: 88.***.**6.143
hünkar
hünkar
üye
(Amatör)
Istanbul

bence anladığımkadarıyla çanakkaledesiniz bir fotoğrafçıya gidip digital bir slr alsın eline bi incelesin sonra da fooğraf çekip neticesine baksın, tatmin ediyorsa devam derim. Öte yandan bi de analog bir makina alıp bide onu incesin haşona gideni alsın. Önce bunu kararlaştırın analogmu digitalmi? Model konusunda biz yardımcı oluruz size orası kolay

 

Tarih: 17 Kasım 2006, 15:01 - İp: 88.***.**8.81
hindoglu
hindoglu
üye
(Amatör)
Istanbul

EOS 350D sıfır 1300 2,el 800 ytl civarında.
ama 2. eli tavsiye etmem.Birde NIKON D40X modeline baksın

 

Tarih: 31 Mart 2007, 14:05 - İp: 85.***.**2.193
Sayfa(lar): 1

Beyatlı Foto

İlgili Olabilecek Konular
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
transfermatik
4
5079
17 Tem. 2018, 18:00
transfermatik
bulyil
4
591
07 Tem. 2018, 01:33
mustafa_ozdag
alpermundo
1
2868
29 Haz. 2018, 14:10
recepok
turk video
2
2295
02 May. 2018, 14:33
turk video
prodersler
0
120
05 Nis. 2018, 12:34
zbkdygn
kemiksiz1
0
480
02 Nis. 2018, 14:47
kemiksiz1
» Fotoğrafça
Titreşim Önleme Mi Yüksek Iso Mu?
ocaklilarYüksek ISO(nv) her şartda, titreşim önleme sisteminin yerini alamayabilir. Bilindiği gibi, titreşim önleme sisteminin, konudaki hareketi dondurmaya bir etkisi yoktur, amacı da zaten bu değildir. Amaç, makinenin titretilmesi nedeniyle oluşabilecek bulanıklığı önlemektir.      ISO...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
sbaykir, fdiker, hural, prodersler, (4)