5 Mart 2010, Cuma - Son Oturum : 29 Haziran 2011, Çarşamba
Açtığı Konu :
1 - Cevapladığı konu : 1
Profil :
Fotoğrafa gönül veren bir amatör olarak Kodak C743 dijital fotoğraf makinamla yakaladığım zaman dilimlerini burada diğer fotoğraf severlerle paylaşmak amacıyla buradayım.
--------
Otomatik netlemeli makinelerde, tekrar kadrajlamak neden kötü bir yöntemdir? Otomatik netleme becerisine sahip bir çok makinede, tek netleme noktası yerine, birden çok netleme noktası bulunur. Genellikle; gerek diğerlerinden daha geniş yapısı ve gerekse başkaca ...