1 Haziran 2007, Cuma - Son Oturum : 5 Temmuz 2009, Pazar
Açtığı Konu :
1 - Cevapladığı konu : 0
Profil :
pamukkale sosyal bilgiler öğretmenliği öğrencisiyim. fotograf çekmeye merak uyandıran arkdaşım sayesinde net fotografla tanıştım. iyi kide tanışmışım (ugur_35) teşekürler
--------
Bir zamanlar bu forumlarda, "dslr layk mı yoksa dslr mi?" tartışmalarından geçilmezdi, neyse ki çok bilen bizler, bu tür sorulara hep "sen en iyisi git bir dslr al" diye cevap verdik, bu işe yeni başlayan arkadaşlarımızın çoğu da bizi dinlediler gidip dslr aldılar. Daha sonra bir çoğu, "ben bu dslr ...