underzero

underzero

Şehir : İstanbul
Grup : Amatör - Yaş : 37
Üyelik Tarihi : 2 Şubat 2011, Çarşamba - Son Oturum : 1 Eylül 2012, Cumartesi
Açtığı Konu : 2 - Cevapladığı konu : 2

 
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
underzero
1
2323
31 Ağu. 2012, 22:39
evrendemir
underzero
5
1334
02 Şub. 2011, 22:09
kheer

Sayfa(lar): 1

Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Çok Bilen Bizler!
ocaklilarBir zamanlar bu forumlarda, "dslr layk mı yoksa dslr mi?" tartışmalarından geçilmezdi, neyse ki çok bilen bizler, bu tür sorulara hep "sen en iyisi git bir dslr al" diye cevap verdik, bu işe yeni başlayan arkadaşlarımızın çoğu da bizi dinlediler gidip dslr aldılar. Daha sonra bir çoğu, "ben bu dslr ...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
ertugrulkoca, (1)