uaugruna

uaugruna

Şehir : İstanbul
Grup : Amatör - Yaş : 46
Üyelik Tarihi : 19 Mart 2010, Cuma - Son Oturum : 27 Nisan 2010, Salı
Açtığı Konu : 2 - Cevapladığı konu : 3

 
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
uaugruna
4
1234
26 Nis. 2010, 19:18
sparco_101
uaugruna
5
2063
19 Mar. 2010, 16:11
aeron

Sayfa(lar): 1

Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Çekim Modları (p, S, A, M)
ocaklilarP (Program) Modu:      Bu modda, perde hızı ve diyafram seçimi makineye bırakılır. Amaç, perde hızı ve diyafram değerlerine çok fazla kafa yormadan çekim yapmaktır. Genellikle, ışığın yeterli olduğu durumlarda ve/veya sözü edilen ayarları değiştirmeye zaman bulunamadığı durumlar...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
baymufi, (1)