riri

riri

Şehir : Elazığ
Grup : Amatör - Yaş : 51
Üyelik Tarihi : 27 Mart 2006, Pazartesi - Son Oturum : 30 Mart 2006, Perşembe

riri Son 5 Forum Konuları
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
riri
1
1057
27 Mar. 2006, 20:57
ocaklilar
riri
0
641
27 Mar. 2006, 16:23
riri

Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Çekim Modları (p, S, A, M)
ocaklilarP (Program) Modu:      Bu modda, perde hızı ve diyafram seçimi makineye bırakılır. Amaç, perde hızı ve diyafram değerlerine çok fazla kafa yormadan çekim yapmaktır. Genellikle, ışığın yeterli olduğu durumlarda ve/veya sözü edilen ayarları değiştirmeye zaman bulunamadığı durumlar...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
baymufi, (1)