nebulam

nebulam

Şehir : Eskişehir
Grup : Amatör - Yaş : 56
E-posta : [email protected]
Üyelik Tarihi : 13 Kasım 2007, Salı - Son Oturum : 24 Haziran 2011, Cuma

nebulam Son 5 Forum Konuları
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
nebulam
0
1080
04 Mar. 2008, 16:24
nebulam
nebulam
9
2765
01 Ara. 2008, 14:29
remi5861
nebulam
0
1569
13 Kas. 2007, 22:51
nebulam

Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Çekim Modları (p, S, A, M)
ocaklilarP (Program) Modu:      Bu modda, perde hızı ve diyafram seçimi makineye bırakılır. Amaç, perde hızı ve diyafram değerlerine çok fazla kafa yormadan çekim yapmaktır. Genellikle, ışığın yeterli olduğu durumlarda ve/veya sözü edilen ayarları değiştirmeye zaman bulunamadığı durumlar...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
baymufi, (1)