katalet

katalet

Şehir : Bursa
Grup : Amatör - Yaş : 42
Üyelik Tarihi : 12 Kasım 2006, Pazar - Son Oturum : 16 Nisan 2007, Pazartesi
Açtığı Konu : 1 - Cevapladığı konu : 0

 
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
katalet
1
1033
16 Nis. 2007, 20:32
buffalo

Sayfa(lar): 1

» Fotoğrafça
Çok Bilen Bizler!
ocaklilarBir zamanlar bu forumlarda, "dslr layk mı yoksa dslr mi?" tartışmalarından geçilmezdi, neyse ki çok bilen bizler, bu tür sorulara hep "sen en iyisi git bir dslr al" diye cevap verdik, bu işe yeni başlayan arkadaşlarımızın çoğu da bizi dinlediler gidip dslr aldılar. Daha sonra bir çoğu, "ben bu dslr ...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
sezgin72, bayar28, (2)