23 Şubat 2013, Cumartesi - Son Oturum : 10 Mayıs 2013, Cuma
Açtığı Konu :
1 - Cevapladığı konu : 0
Profil :
13 Yaşındayım, Özel Ata Koleji'nde okuyorum. Fotoğrafçılığa 11 yaşında ilgi sardım. İlk olarak basit bir dijital kamera ile manzara çekimleri, doğa çekimleri yaparak babamın ilgisini çektim. Ardından fotoğrafçılığı bir kez daha denemek için dijital makine olan " Samsung WB100 " kamerasını aldık. Başarılıydım. Şimdi ise Canon EOS 650D kullanıyorum ve yanımda ek olarak " Canon EF 50mm f/1.8 " kullanıyorum. Gayet başarılıyım. İnşallah daha iyi bir yerlere gidebilirim...
--------
Forumda sorulacak bir sorunun daha önceden sorulmuş olma ihtimali yoktur, şimdiye kadar benzer bir soru sormak kimsenin aklına gelmemiştir, bu nedenle forumda arama yapmanın bir faydası olmaz, zaten "Arama" diyor, niye arayayım ki? Konu başlığına, konu ile ilgili bir şey yaz...