hazalb

hazalb

Şehir : İzmir
Grup : Amatör - Yaş : 50
Üyelik Tarihi : 29 Ocak 2008, Salı - Son Oturum : 9 Ekim 2009, Cuma
Açtığı Konu : 10 - Cevapladığı konu : 12

 
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
hazalb
3
1921
22 May. 2008, 12:28
hazalb
hazalb
1
1412
21 May. 2008, 23:50
buffalo
hazalb
4
2400
21 May. 2008, 16:47
hazalb
hazalb
9
1687
15 May. 2008, 22:20
hazalb
hazalb
1
2605
07 Haz. 2008, 08:52
ozelsenm
hazalb
3
2593
02 May. 2008, 00:38
adnan erol
hazalb
1
1439
24 Eki. 2008, 11:32
alpa_73
hazalb
6
5239
23 Eyl. 2008, 17:57
gencmenn
hazalb
2
1550
12 Şub. 2008, 12:52
hazalb
hazalb
4
1449
08 Şub. 2008, 16:27
cenkbarer

Sayfa(lar): 1

» Fotoğrafça
Çok Bilen Bizler!
ocaklilarBir zamanlar bu forumlarda, "dslr layk mı yoksa dslr mi?" tartışmalarından geçilmezdi, neyse ki çok bilen bizler, bu tür sorulara hep "sen en iyisi git bir dslr al" diye cevap verdik, bu işe yeni başlayan arkadaşlarımızın çoğu da bizi dinlediler gidip dslr aldılar. Daha sonra bir çoğu, "ben bu dslr ...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
bayar28, fokusaykut, (2)