eldritch

eldritch

Şehir : Yurtdışı
Grup : Amatör - Yaş : 46
Üyelik Tarihi : 10 Temmuz 2010, Cumartesi - Son Oturum : 24 Mayıs 2011, Salı
Açtığı Konu : 1 - Cevapladığı konu : 0

 
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
eldritch
0
1076
15 Tem. 2010, 14:53
eldritch

Sayfa(lar): 1

Düğün Hikayesi
» Fotoğrafça
Çekim Modları (p, S, A, M)
ocaklilarP (Program) Modu:      Bu modda, perde hızı ve diyafram seçimi makineye bırakılır. Amaç, perde hızı ve diyafram değerlerine çok fazla kafa yormadan çekim yapmaktır. Genellikle, ışığın yeterli olduğu durumlarda ve/veya sözü edilen ayarları değiştirmeye zaman bulunamadığı durumlar...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
baymufi, (1)