bawer_

bawer_

Şehir : Diyarbakır
Grup : Meraklı - Yaş : 40
E-posta : [email protected]
Üyelik Tarihi : 10 Mart 2010, Çarşamba - Son Oturum : 12 Mart 2010, Cuma

bawer_ Son 5 Forum Konuları
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
bawer_
2
1992
12 Mar. 2010, 10:50
transferbaski

» Fotoğrafça
Çekim Modları (p, S, A, M)
ocaklilarP (Program) Modu:      Bu modda, perde hızı ve diyafram seçimi makineye bırakılır. Amaç, perde hızı ve diyafram değerlerine çok fazla kafa yormadan çekim yapmaktır. Genellikle, ışığın yeterli olduğu durumlarda ve/veya sözü edilen ayarları değiştirmeye zaman bulunamadığı durumlar...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
baymufi, (1)