anarshest

anarshest

Şehir : Kırıkkale
Grup : Meraklı - Yaş : 55
Üyelik Tarihi : 9 Ocak 2011, Pazar - Son Oturum : 9 Ocak 2011, Pazar

anarshest Son 5 Forum Konuları
Gönderen
Cevap
Okunma
Son Gönderim
anarshest
1
3119
09 Oca. 2011, 16:22
zesel

» Fotoğrafça
Çekim Modları (p, S, A, M)
ocaklilarP (Program) Modu:      Bu modda, perde hızı ve diyafram seçimi makineye bırakılır. Amaç, perde hızı ve diyafram değerlerine çok fazla kafa yormadan çekim yapmaktır. Genellikle, ışığın yeterli olduğu durumlarda ve/veya sözü edilen ayarları değiştirmeye zaman bulunamadığı durumlar...
Devamı »
» Bizi Takip Edin!
Aktif Üye / Ziyaretçi
baymufi, (1)