Pembe Kulübe

hscanpolat

  • Pembe Kulübe

  • Kamera icon FujiFilm FinePix S4000 HD
  • Lens icon
  • 1582
  • 15 Eylül 2013
  • Panorama
  • Sivas Zara Köse Dağı Zirve tırmanışımızda kareledim.Kusurlarıyla Seyrinize.Saygı ve sevgilerimle.

Marka
Manufacturer of image input equipment
FUJIFILM
Model
Model of image input equipment
FinePix S4000
XResolution
Image resolution in width direction
72
YResolution
Image resolution in height direction
72
ResolutionUnit
Unit of X and Y resolution
2
Software
Software used
PhotoScape
DateTime
File change date and time
2013:09:15 13:46:59
YCbCrPositioning
Y and C positioning
2
Copyright
Copyright holder
ExifTag
Exif IFD Pointer
252
Tag#50341
ExposureTime
Exposure time
2,941177E-03
FNumber
F number
8
ExposureProgram
Exposure program
8
ISOSpeedRatings
ISO speed ratings
64
Tag#34864
1
ExifVersion
Exif Version
DateTimeOriginal
Date and time original image was generated
2013:09:15 13:46:59
DateTimeDigitized
Date and time image was made digital data
2013:09:15 13:46:59
ComponentsConfiguration
Meaning of each component
CompressedBitsPerPixel
Image compression mode
2
ShutterSpeedValue
Shutter speed
8,4
ApertureValue
Aperture
6
BrightnessValue
Brightness
10,04
ExposureBiasValue
Exposure bias
0
MaxApertureValue
Maximum lens aperture
3,26
MeteringMode
Metering mode
5
LightSource
Light source
0
Flash
Flash
16
FocalLength
Lens focal length
4,3
MakerNote
Manufacturer notes
FlashpixVersion
Supported Flashpix version
ColorSpace
Color space information
1
PixelXDimension
Valid image width
4864
PixelYDimension
Valid image height
1200
InteroperabilityTag
Interoperability IFD Pointer
1386
FocalPlaneXResolution
Focal plane X resolution
7934
FocalPlaneYResolution
Focal plane Y resolution
7934
FocalPlaneResolutionUnit
Focal plane resolution unit
3
SensingMethod
Sensing method
2
FileSource
File source
SceneType
Scene type
CustomRendered
Custom image processing
0
ExposureMode
Exposure mode
0
WhiteBalance
White balance
0
SceneCaptureType
Scene capture type
1
Sharpness
Sharpness
0
SubjectDistanceRange
Subject distance range
0
IptcImageURL
http://galeri.netfotograf.com

gorkun
15 Eylül 2013

Çok güzel kare ellerine sağlık, selamlar.

hscanpolat
17 Eylül 2013

çok teşekkür ederim.selamlar

yigiterdem
16 Eylül 2013

ARTIK DAĞ YÜRÜYÜŞLERİNE KATILIYORSUN HA KARDEŞİM... HELAL SANA...GÜZEL FOTOĞRAFINIDA TEBRİK ETTİM...SELAMLARIMLA...

hscanpolat
17 Eylül 2013

sağolsun arkadaşların sayesinde başladık bu sene ilk Zara köse dağına
zirve tırmanışı yaptık bu pazar.Çok keyifliydi.Yazın uygun bir tarihte gelirsen tekrar çıkarız inşallah.selamlar

ufukserin
16 Eylül 2013

çok güzel tebrik ederim.

hscanpolat
17 Eylül 2013

çok teşekkür ederim.

ayse571
16 Eylül 2013

Çok güzel olmuş elinize sağlık selamlar

hscanpolat
17 Eylül 2013

çok teşekkür ederim.selamlar

f.fayzin
16 Eylül 2013

HSCANPOLAT
ÇOK İYİ KARELEMİŞİN..
TEBRİK EDERİM EVLAT.
FARUK FAYZİN AMCAN...

hscanpolat
17 Eylül 2013

çok teşekkür ederim amcacım.saygılar

afi
16 Eylül 2013

HARİKA BİR KARE OLMUŞ

hscanpolat
17 Eylül 2013

çok teşekkür ederim.

fkocaeli
16 Eylül 2013

Panoramik kadrajında güzel bir kare olmuş,ellerine sağlık Hüseyin tebrik ediyorum.

hscanpolat
17 Eylül 2013

çok teşekkür ederim abicim.saygılar

almislar
16 Eylül 2013

Cok güzel panorama olmus,tebrik ederim Hüseyin.Selamlar

hscanpolat
17 Eylül 2013

çok teşekkür ederim abi.saygılar

rentner
17 Eylül 2013

Günaydın Hüseyin bey çok etkileyici bir manzara elinize sağlık
selamlar

hscanpolat
17 Eylül 2013

çok teşekkür ederim abi.saygılar

oskarcem
18 Eylül 2013

nefis panoroma kardeşim . özellikle bulutlar çok güzel görünüyor . ellerine sağlık .
selamlarımla ...

hscanpolat
18 Eylül 2013

çok teşekkür ederim.selamlar

trombone
18 Eylül 2013

tebrikler selamlar Hüseyin bey...

hscanpolat
18 Eylül 2013

çok teşekkür ederim.selamlar

muay
2 Ekim 2013

mükemmel......sade ve çok güzel panorama...tebrikler...selamlar.

hscanpolat
2 Ekim 2013

çok teşekkür ederim abi.saygılar

keeazim
27 Kasım 2013

Kulubeyı bıraz daha ıcerde dusunebılseydık dedım
Tebrıkler
Elınıze saglık
selamlar

hscanpolat
30 Kasım 2013

çok teşekkür ederim.Haklısınız galiba kulube pek kenarda kalmış.saygılar