paperman
-
Gecenin Resmi
Nikon D300
Nikon AF-S DX Zoom-Nikkor 18-135mm f/3.5-5.6G IF-ED
- 2183
- 4 Ağustos 2013
- Gece Çekimleri Panorama Şehir
Cok benzer manzarayi, hatta hemen hemen aynisini ( tepede dolasan helikoptere kadar ) 3 yil kadar once " Limana Donus " adi ile eklemistim ( tek kare ). Kuş ustalarimizdan Hamit Bey de " Gecenin Resmi " cizilmis yorumu yapmisti - teknelerin biraktigi isik cizgilerini kastederek.
Her yil tekrarlanan gosteriyi, bu sefer de panorama olarak cektim. Isim olarak da , Hamit Bey'in benzetmesini uygun gordum.
Havai fisek gosterisi sonrasi, gosteriyi suda izleyen tekneler limana geri donuyor ...
3 yatay kareden panorama 25 sn f8 ISO 200 @ 18mm
| Software Software used | Picasa |
| DateTime File change date and time | 2013:08:03 19:36:18 |
| Artist Person who created the image | Picasa |
| ExifTag Exif IFD Pointer | 96 |
| ExifVersion Exif Version | |
| DateTimeOriginal Date and time original image was generated | 2013:08:03 17:01:25 |
| PixelXDimension Valid image width | 1400 |
| PixelYDimension Valid image height | 653 |
| InteroperabilityTag Interoperability IFD Pointer | 228 |
| ImageUniqueID Unique image ID | f66e08a17c58850caba67d0173b690f5 |
| Compression Compression scheme | 6 |
| XResolution Image resolution in width direction | 72 |
| YResolution Image resolution in height direction | 72 |
| ResolutionUnit Unit of X and Y resolution | 2 |
| JPEGInterchangeFormat Offset to JPEG SOI | 364 |
| JPEGInterchangeFormatLength Bytes of JPEG data | 4402 |
| IptcDateCreated | 20130803 |
| IptcTimeCreated | 170125+0000 |
| IptcByline | Picasa |
Kadraj ve çekim değerleriyle kendi stilini oluşturmuş fotoğrafcı karesi.
Makineye hükmetme üst düzeyde.
Bana,teknik bilgileriyle fotoğraf dersi etkisi yapan çekimlerden.
Ellerinize sağlık,selamlar...
Begeni ve guzel sozleriniz icin cok tesekkurler. Faydamiz oluyorsa ne mutlu ...
Selamlar...
Çok güzel bi' gece çekimi her zaman ki gibi şahane olmuş. Sizden öğreneceğimiz çok çok şey var... Işığınız bol olsun.
#04.08.2013 10:19:46 tarihinde düzenlendi.
Gecenin resmi bence az kalır hocam bu bir büyü bir sihir resmen harika bir çalışma tebrik ederm.
Köprünün altı, filmelerdeki uzaydan açılan kapılara benzemiş
Büyük ekranda izlenmesi gerektiğini belirtmeye gerek bile yok zaten.. Harika elinize sağlık..
Hıc degısmemıssınız sızde Ugur hocam
Dunya gözuyle su sehrı bır görsem dıye gecırıyorum aklımdan
Bellı mı olur bakarsın bırgun beraber cekıme cıkarız abı
Hayal kurmak ne guzel..
Tebrıklerımle
Çok selam Ugur hocam




















