pike37
-
Leylek
Nikon D80
Nikkor 18-200 Vr- 4471
- 17 Ocak 2009
- Doğa Gölgeler - Silüetler Hayvanlar (Vahşi)
Yine Beyler Barajı...Kastamonu.
Sabahın erken saatleri...
Sevgiyle....
| Marka Manufacturer of image input equipment | NIKON CORPORATION |
| Model Model of image input equipment | NIKON D80 |
| Orientation Orientation of image | 1 |
| XResolution Image resolution in width direction | 300 |
| YResolution Image resolution in height direction | 300 |
| ResolutionUnit Unit of X and Y resolution | 2 |
| Software Software used | ACD Systems Digital Imaging |
| DateTime File change date and time | 2009:01:17 10:21:20 |
| YCbCrPositioning Y and C positioning | 1 |
| ExifTag Exif IFD Pointer | 226 |
| ExposureTime Exposure time | 0,00025 |
| FNumber F number | 5,6 |
| ExposureProgram Exposure program | 3 |
| ISOSpeedRatings ISO speed ratings | 100 |
| ExifVersion Exif Version | |
| DateTimeOriginal Date and time original image was generated | 2008:07:06 05:10:30 |
| DateTimeDigitized Date and time image was made digital data | 2008:07:06 05:10:30 |
| ComponentsConfiguration Meaning of each component | |
| CompressedBitsPerPixel Image compression mode | 4 |
| ExposureBiasValue Exposure bias | -1,666667 |
| MaxApertureValue Maximum lens aperture | 5 |
| MeteringMode Metering mode | 5 |
| LightSource Light source | 0 |
| Flash Flash | 0 |
| FocalLength Lens focal length | 200 |
| MakerNote Manufacturer notes | |
| ISOSpeedRatings ISO speed ratings | 100 |
| UserComment User comments | |
| SubSecTime DateTime subseconds | 593 |
| SubSecTimeOriginal DateTimeOriginal subseconds | 70 |
| SubSecTimeDigitized DateTimeDigitized subseconds | 70 |
| FlashpixVersion Supported Flashpix version | |
| ColorSpace Color space information | 1 |
| PixelXDimension Valid image width | 555 |
| PixelYDimension Valid image height | 700 |
| InteroperabilityTag Interoperability IFD Pointer | 26350 |
| SensingMethod Sensing method | 2 |
| FileSource File source | |
| SceneType Scene type | |
| CFAPattern CFA pattern | |
| CustomRendered Custom image processing | 0 |
| ExposureMode Exposure mode | 0 |
| WhiteBalance White balance | 1 |
| DigitalZoomRatio Digital zoom ratio | 1 |
| FocalLengthIn35mmFilm Focal length in 35 mm film | 300 |
| SceneCaptureType Scene capture type | 0 |
| GainControl Gain control | 0 |
| Contrast Contrast | 2 |
| Saturation Saturation | 0 |
| Sharpness Sharpness | 2 |
| SubjectDistanceRange Subject distance range | 0 |
| Compression Compression scheme | 6 |
| JPEGInterchangeFormat Offset to JPEG SOI | 26438 |
| JPEGInterchangeFormatLength Bytes of JPEG data | 4225 |
Sudaki buharlaşma ve leyleğin bekleyişi çok güzel.
Zevkle izledim , eline sağlık ustam.
hocam çok çok güzel...
çok etkilendim haberiniz olsun bir gün bir sergide sergiler ve satmak isterseniz kesinlikle almak isterim...
tebrikler hocam...
Fotograf çok güzel.
Düşük renk ısısı ile sabah pusunu ortaya çıkaran bir versiyonu da çok güzel olurdu sanırım.
Elinize sağlık, sabah ayazında gidip uğraşmışsınız, ama emeklerinize değmiş.
Nefis bir izleme keyfi.
Sabahın ilk ışıklarıyla birleşen sis,pus...
Çok güzel,elinize sağlık.
Selamlar...
Kadraj, kompozisyon, tonlar ve sunumuyla nefis bir fotograf.
Tebrik ederim Arif Bey.
Selamlar...
Üff üff.. Bu ne güzellik... Fantastik bir film sahnesi gibi... mükemmel..
Gönülden kutlarım ustam. Selamlar..
Emeğinize sağlık sabahın erken saatlerinde fotoğraf aşkıyla çekilmiş harika bir an..
Sevgili hocam o sabahın erken saatlerinde ne güzel karelerin çıktığını ben de yakın zamanda öğrendim.Ve gerçekten harika.Kompozğsyon çok iyi..
insanin keyfini yerine getiren ve gercekten bakarken keyif veren bir calisma, kutlarim abi
sabahın bütün huzuru bütün dinginliği çalışmanın en ince ayrıntısına kadar bulaşmış gibi...
renkler,kadraja ve ters ışığın oyununa özellikle hayran kaldım...
emeğinize gani gani sağlık olsun....
paylaşım için teşekkürler...
eyvallah...
bazen, bazı fotolara bakarken "ah bunu keşke ben çekseydim" diyorum.
bu kare de bana öyle dedirtti
enfes olmuş.
eline sağlık abim 
ayıp yani bana, bu fotoğrafı şimdi görüyorum. bu tip çalışmalara örnek teşkil edecek kalitede, ustaca hazırlanmış bir fotoğraf. gönülden tebrik ederim üstadım. saygılar.
Sabahın oldukça erken saatlerinde oradaymışsınız anlaşılan ama çabanıza ve zahmetinize değmiş, kutlarım.
çok güzel,,,üstünde durduğu yer,ağzı açık bir yaratığa benziyor,sanki yakalamak ister onu gibi...renkler de çok hoş,iyi kareler...
Işığı harika kullanıyorsunuz, mantis favorilerimde, bu fotoğrafı da çok çok beğendim
tebrikler selamlar.. başarılar

















