as-ena
as-ena (üye)
İstanbul / Amatör

Yalçınlar - Sony A-100

hata mı ettim acaba diye düşünmeden edemiyorum..bu makinayı yalçınlardan aldım fakat çok heyecanlı ve hevesli olduğum için kapalı kutuda diil, vitrindeki ürünü aldım - gerçi pilini vs takmıyorlarmış müşteriye göstermek için

ve şimdi - sadece 8 gün geçti üzerinden- makina açılmıyor

Benden başka böyle bir sorun yaşayan var mı merak ediyorum.

#as-ena' tarafından 08.08.2007 13:05:23 tarihinde düzenlendi.

Tarih: 8 Ağustos 2007, 12:23 - İp: 88.***.**3.78
ndeveli
ndeveli (üye)
İstanbul / Amatör

servis talebini kabul etmeyin yenisini isteyin
bu yasal hakkınız..
ben sevmem öyle herkesin parmakladığı fitrindeki malı..
yalçınlar olmasaydı erkayalar olurdu hem daha uygun onlarda..
hayırlısı ...A100 cüler destekler sizi..

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 16:02 - İp: 88.***.**0.42
altas
altas (üye)
Kocaeli / Amatör

korkacak bir durum yok degisim ya da para iadesi yapilir merak etmeyin rahat olun ...

bir daha da sony almayin bunlar hepsorunlu aletler uretirler şaka

 

Tarih: 8 Ağustos 2007, 18:27 - İp: 85.***.**0.29
hamuda
hamuda (üye)
Rize / Amatör

as-ena merak ediyoruz makinanın durumu nedır?

 

Tarih: 9 Ağustos 2007, 23:32 - İp: 88.***.**2.73
as-ena
as-ena (üye)
İstanbul / Amatör

servisten gelen haber şu: makina bloke olmuş
nedenini niçinini söylemediler
ayarları yapılmış.. şimdi 2 gün daha test ediceklermiş

 

Tarih: 10 Ağustos 2007, 14:03 - İp: 88.***.**3.78
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

için rahat etmeyecekse bence değiştirme talep et....

 

Tarih: 10 Ağustos 2007, 14:27 - İp: 81.***.**7.49
as-ena
as-ena (üye)
İstanbul / Amatör

Hukuki prosedür şöyleymiş yanılmıyorsam; tamir edilemeyen bir sorun olursa değiştirebiliryorlarmış ya da aynı sorun ikinci kere tekrar ederse..

Şu anda tek istediğim bir an önce makinama kavuşmak; eğer yinelenirse sorun o zaman tabi ki deiştiricem

 

Tarih: 10 Ağustos 2007, 14:34 - İp: 88.***.**2.190
buffalo
buffalo (üye)
Ankara / Amatör

hukuki prosedür ilk sayfada Ocaklılar ın beliirttiği gibi.
yani 30 gün içinde sizden kaynaklanmayan bir nedenle makine arıza verirse değiştirilmesini talep edebilir ya da para iadesini istersiniz.

bunnun dışında eğer makine eğer aynı hatayı iki sefer verirse yine yenisini vermek durumundalar.

 

Tarih: 10 Ağustos 2007, 15:33 - İp: 81.***.**7.49
panctom
panctom (Objektif)
İzmir / Amatör

sevgili as-ena..

Buffalo hukukçudur ve dediği doğru..
Dilerseniz yenisini talep etme hakkınız var.
İçinize sinmeyecekse, öyle yapın
Artık size kalmış..

 

Tarih: 11 Ağustos 2007, 17:07 - İp: 88.***.**9.203
as-ena
as-ena (üye)
İstanbul / Amatör

Ne yazık ki şu anda şehirden uzakta olduğum için bu işlerle bizzat ilgilenemiyorum; tek dileğim makinama bir an önce kavuşmak; hepinize ilginizden dolayı teşekkür ederim

Araya haftasonu girdiği için ben yüksek ihtimal hafta ortası ulaşabilicem kendisine

 

Tarih: 11 Ağustos 2007, 17:29 - İp: 88.***.**2.37
aok
aok (üye)
Bursa / Amatör

bende bundan birkaç sene önce sony bir ürünü vardı.İstanbuldaki sony mağzasından aldım,eve geldim kumandası çalışıyor makine çalışıyor fakat birbirini görmüyordu yıl 2000,Aldığım sony mağazasını aradım adamlar yoollaaaa biz tamir eder geri yollllaarız dediler ,ben servise götürmeden önce sony Türkiye aradım adamlar sizin makinanın aynısı yok fakat yenisi bir ay sonra gelecek 15 gün içinde böyle arıza olduğu için yenisi ile değiştiriyoruz dediler ,yeni model gelene kadar damakineyi onarıp size kullanıma tahsis ederiz dediler,ben arızalı ve yeniden onarılan makineyi 1 ay kullandım 1 ayın sonunda eski makineyi verdim yeni modeli aldım süper oldu.
Bence sizde ne olursa olsun tel edip derdinizi anlatın benim içime içi açılmış makine sinmezdi.Genede siz bilirsiniz.

 

Tarih: 12 Ağustos 2007, 23:06 - İp: 85.***.**2.194