Fotoğrafçılık Forumları
Yeni Başlıyorum
Arkadaşlar ben Üniversite Öğrencisiyim ve fotoğrafçılık yapıcam amatör olarak sizce hangi analog makinayı alayım yardımcı olursanız sevinirim.
neler çekeceksin?Ne sıklıkla makinanı kullancaksın?vb.bilgiler verirsen sana daha iyi yardımcı olabiliriz.
Genellikle isnsan fotoğrafı çekicem birazda doğa olarbilir doğu ya gitmeyi düşünüyorum nasip olursa
Hımm,
Birde bütçenizi yazarsanız daha iyi bir tavsiyede bulunabiliriz.Ama ben genel olarak olabilecek makinaları yazayım;
Dijital:Canon Powershot serisinde a85,a95,a75.
Sony Dsc V-1
Nikon Coolpix serisinden 8800,3200,5200 olabilir.Fakat 8800 biraz tuzlu olabilir.
Dslr düşünürsen;Canon eos350d,Nikon d70 şu anda piyasada en uygun ve en kullanışlı makinalardır.
400 milyon civarı hocam
merhaba arkadaşım.Sana tavsiyem eğer bulursan Nikon f-501 . bu makinayı önceleri öğrenmek amacıyla kullanırsın.Daha sonrada amatörlükten çıkıp profesyonelce kullanabilirsin.hem manuel hemde auto(otomatik) olarak kullanabilirsin.yanında orjinal nikkor lens.mesela 35-80mm AF 1:4-5.6 çok iyi bir seçim olabilir.bunların hepsini 400-450 YTL arasında çok rahatlıkla alabilirsin.yanlış hatırlamıyorsam tanıdığım bir fotoğrafçıda F-501 ve objektiflerinin olduğunu biliyorum.Eğer düşünürsen yardımcı olabilirim.karar verdiğinde [email protected] adresinden bana ulaşabilirsin...
bence kodak baska bir sey tanımam ama sadece max 300ytl diyenler için 300 milyona engüzel kodak7330 ben satıyorum cünkü casio alıcam 700 ytl ye paraya ihtiyacım var bana [email protected] dan ulasabilir siniz makinem 20 ay garantili tertemiz
öğrenci adamsın canon A1 yada AE! tavsiye edrim sana
arkadasım butcen elveriyorsa nikon d 50 al pesin 1200-1300 ytl .. hem tum klasik ayları ogrenirsin e hem otomakite cekersin zira analog kullanırsan butceni daa cok zorlarsın... bir 36 lık film 5 ytl tab an az 12 - 13 ytl eder toplam 17-18ytl.digital slr alırsan o zaman bu masrafdan ebediyen kurtulur daha cok ceker daha cabuk ve kolay ayarları ve sonucları kavrarsın...hic ufak kompak makinelre para verme.. analog makinelrede para verme zira dedigim gibi eskisi gibi karanlık oda siyah beyaz fellan artk sadece zevk oldu paran coksa zevk icin yapıyosun... ben lise 2.sınıfdan buyana amator olarak fotograf cekiyorum tavsiyelerime guvenebilirsin
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
023621 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
034810 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Kimlik Kartı Yenileme Ücreti Yatırma Ziraat Mobil
06 Kas. 2025, 14:31 prodersler
067006 Kas. 2025, 14:32
prodersler -
-

Sayın Arkadaşlar. Çok Yeniyim Yardıma İhtiyacım Var
03 May. 2025, 18:10 aslls
0123303 May. 2025, 18:10
aslls -

Yeni Bölüm: Mirat'ın Puslu Fotoğraf Atlası, S. 04-b. 05
30 Oca. 2025, 14:37 miratcenk
0161530 Oca. 2025, 14:37
miratcenk -

Yeni Bölüm: Mirat'ın Puslu Fotoğraf Atlası, S. 04-b. 04
24 Oca. 2025, 12:21 miratcenk
0133724 Oca. 2025, 12:21
miratcenk -

Yeni Bölüm: Mirat'ın Puslu Fotoğraf Atlası, S. 04-b. 03
06 Oca. 2025, 11:41 miratcenk
0131306 Oca. 2025, 11:42
miratcenk -

Yeni Bölüm: Miratın Puslu Fotoğraf Atlası, S. 4-b. 2
01 Oca. 2025, 18:50 miratcenk
0109901 Oca. 2025, 18:50
miratcenk -
