kontrast
kontrast (üye)
İstanbul / Meraklı

Kayseri Fotoğrafcıları

izmir istanbul ankara surekli toplanıyor biseyler yapıyor imreniyorum walla. Kayseride yaşayan ve siteye uye olan arkadşlar en azından bizde toplanmasakda birbiriizi tanıyabiliriz. Bu topic altında tanışıp gerekirse oraganizasyon yapabiliriz. Baklaım kaç kişi varmış

Tarih: 2 Haziran 2006, 22:13 - İp: 88.***.**6.120
mustim1981
mustim1981 (üye)
Kayseri / Amatör

ha bu arada mail adresim
mustafaguc1@hotmail.com

 

Tarih: 29 Ağustos 2006, 15:56 - İp: 212.***.**2.185
umarsiz
umarsiz (üye)
İstanbul / Amatör

Selam gençler,
Söze ben de kayseriliyim diye başlamıcam.Çünkü herkes oyle baslamıs,bu farklı olsun.Ben istanbuldayım ama nadırende olsa gelıyorum kayserıye.
Herkes gıbı buluşmalarda bulunmak isterim ve daha önemlisi ordaysam eğer gelirim

msn de konusmak veya mail atmak isteyenler için adresim:

erdyavuz2001@hotmail.com
Görüşmak üzere,Regards..

 

Tarih: 3 Eylül 2006, 02:22 - İp: 81.***.**4.90
kontrast
kontrast (üye)
İstanbul / Meraklı

bu ne ya.. Bu konuya iştirak eden kayserililer hep kayserinin dışında. Arkadaşlar hepnizin aynı anda kayseride bulunma ihtimali yok sanırım. dışardakileri bilmiyorumda.. şöyle millet tatilden donduktan sonra yani bir iki hafta icinde bir tanışma olabilir.

şöyle 10-15 kişi olursak en azından tanıştıgımız yerde yiyip içtiklerimize indirim yaptırabilirz

 

Tarih: 5 Eylül 2006, 17:49 - İp: 88.***.**1.95
omergin
omergin (üye)
Kayseri / Meraklı

bekle huseyin pazar gunu geliyorum..

 

Tarih: 5 Eylül 2006, 18:20 - İp: 85.***.**0.94
winnerboy
winnerboy (üye)
Ankara / Amatör

bende kayseriliyim ama maalesef ankarada yaşıyorum.3 4 gün önce kayseride idim bazı fotolar cektim amatörce eğer tab etirirsem paylaşıcam.eğer kayseride olduğum zaman bi organizasyona denk gelirsem katılmak isterim..

 

Tarih: 6 Eylül 2006, 00:00 - İp: 85.***.**9.78
kontrast
kontrast (üye)
İstanbul / Meraklı

tamam gel beklerim. seninde bir kırsal nu nu alırım. beyaz olsun

 

Tarih: 7 Eylül 2006, 14:19 - İp: 88.***.**2.33
chopsuey
chopsuey (üye)
Sivas / Amatör

Abi ben nasıl görmedim bu topic i anlamadım o kadarda giriyoruz siteye kayseriliyim fakat sivastayım bende gelirim eğer böyle bi şey yapcaksanız ne zaman düşünüyonuz?

 

Tarih: 7 Ekim 2006, 14:07 - İp: 88.***.**0.147
kontrast
kontrast (üye)
İstanbul / Meraklı

Walla bilmiyorumki ne zaman yapsak

 

Tarih: 7 Ekim 2006, 17:47 - İp: 85.***.**9.90
chopsuey
chopsuey (üye)
Sivas / Amatör

Benim gelmem kolay 2-3 saatlik yol pek bişey değil. Gün belirlense iyi olur aslında. Şöyle erciyes merciyes dolaşırız demi kontrast

 

Tarih: 7 Ekim 2006, 23:39 - İp: 85.***.**7.85
ariktekin
ariktekin (üye)
İstanbul / Meraklı

ben Nepal'deyim, ama katılmayı çok istiyorum, katılabilirmiyim acaba...?

 

Tarih: 13 Ekim 2006, 19:58 - İp: 85.***.**4.212