Fotoğrafçılık Forumları
Nikon D90 mı Canon 50d Mi
yeni bir makina almayı düşünüyorum d 90 almak istiyorum kullananlar önerirmisiniz, kullanan arkadaşların
görüşlerini almak istiyorum,, gerçi bu zaman kadar nikon kullandım canon da düşünmüyor değilim gerçi canon 50 d yi takip ediyordum,, kararsız kaldım,,stüdyodan daha çok dışarı çekimlerde kullanmayı düşünüyorum
Tarih: 2 Mart 2010, 20:56 - İp: 88.***.**3.146
canon 50D alabilirsin.
kesinlikle d90 ben bir nikon kullanıcısıyım
çok memnunum
D90 al
asla pişman olmazsın başlangıç seviyesinin en iyisi bence
zaten canon 50d orta seviye bi cihaz karşılaştırmak biraz saçma olur
- 1
İlgili olabilecek konular
-

-

-

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
048712 Oca. 2026, 15:34
prodersler -
-

-

Klavyedeki Özel İşaretlerin Kullanımı. Klavye Sembolleri Adl
05 Ara. 2025, 21:09 prodersler
069505 Ara. 2025, 21:10
prodersler -

Kimlik Kartımı Kaybettim Ne Yapmalıyım
06 Kas. 2025, 04:14 prodersler
067606 Kas. 2025, 04:14
prodersler -

-

-
