Fotoğrafçılık Forumları
Ne Tavsiye Edersiniz?
merhaba arkadaşlar studyomu komple yeniliyeceğim.
Dgi makine olrak Nd100 kullanıyorum.Flaş sist olarak bana ne tavsiye edersiniz.şimdiden tavsiyeleriniz için teşekkürler.
Elinchrom,Hedler yada Multiblitz modellerini inceleyin derim
#kobra' tarafyndan 10.10.2005 20:05:21 tarihinde düzenlendi.
ben metes'i tavsiye ederim hem kaliteli hem fiyat ve servis olarak avantajlı ben uzun zamandır kullanıyorum 3 ay öncede yenilerini aldım gayet menunum
Hangi markayı alacağın ekonominle ilgili .Dikkat etmen gereken flaşların önüne takacağın aparatlarda.yanlış seçimler yüzünden birçok arkadaşımız sonuç alamamaktalar. Kolay gelsin.
bence hensel den şaşma bide raylı sistem kurdunmu tamamdır.

hensel veya multibiliz, ama raylı sistem şart.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

Ehliyetimi Kaybettim Ne Yapmalıyım
28 Oca. 2026, 16:01 prodersler
036628 Oca. 2026, 16:02
prodersler -

Kamil Abalıoğlu Ne Oldu Bu Sene Benim Köyüme
30 Kas. 2025, 21:25 prodersler
047630 Kas. 2025, 21:25
prodersler -
-

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
048730 Kas. 2025, 21:24
prodersler -

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
050930 Kas. 2025, 21:24
prodersler -

Yapay Zeka Çağında Sanatı İnsani Yapan Nedir?
08 Kas. 2025, 15:58 miratcenk
0105308 Kas. 2025, 15:59
miratcenk -

Tapu Harcı Nasıl Nereden Yatırılır Ziraat Bankası
06 Kas. 2025, 14:43 prodersler
077006 Kas. 2025, 14:43
prodersler -

Kimlik Kartımı Kaybettim Ne Yapmalıyım
06 Kas. 2025, 04:14 prodersler
067606 Kas. 2025, 04:14
prodersler -
