Fotoğrafçılık Forumları
Eos 300 V
Ben Eos 300 V fotoğraf makinesi kullanıyorum. Ancak bir kaç sefer fotoğraflar istediğimden daha koyu çıktı. Eski full manuel makineyle elde ettiğim kalitede fotoğraflar çekemiyorum ne yapabilirim yardımcı olursanız sevinirim.
Lensinden,baskından,banyodan kaynaklanabilir...
dostum sanırım sorun kullandığın filmin asa değerinde.o kara çıkan filmlerin marka ve modelini yazabilirmisin.ve de iso değerini..tabii bir de çekimler nerelerde yapıldı.yani siyah çıkanlar nerede çekilen fotoğraflar?
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
156327 May. 2026, 09:43
mete007 -

-

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050016 Mar. 2026, 13:13
prodersler -
-

Dijital Emeklilik Kartı Başvurusu Nasıl Yapılır
02 Mar. 2026, 13:14 prodersler
050802 Mar. 2026, 13:14
prodersler -

İup Başvurusu Açıldı! Hemen Başvur
25 Şub. 2026, 15:21 prodersler
048725 Şub. 2026, 15:21
prodersler -

-

Kart Bilgilerinizi Çaldırmayın %100 Güvenli Sanal Kart Nasıl
15 Oca. 2026, 13:23 prodersler
056315 Oca. 2026, 13:23
prodersler -

İş Bankası Kredi Kartı İle Mtv Ödeme I Faizsiz Taksit Fırsat
12 Oca. 2026, 15:37 prodersler
053412 Oca. 2026, 15:38
prodersler -
