Fotoğrafçılık Forumları
Eger Bir
#qawsed58' tarafından 01.12.2007 00:40:05 tarihinde düzenlendi.
kiz foto yorumun icin tesekkur ederim ben de zaten hemen dusunmuyorum dedigin gibi baslamam da mantikli tesekkurler...
İki yıl sonra meslek bitiyo diyen kim yaa
unknown izmirden jugeeboy bende anlamadim ama dedi
nikon d200 alayım diyordum amıyayayım ozaman iki yıl sonra kapatacakmışız. aman tövbe deyin yaaa yaş 33 olmuş bu yaştan sonra ne iş yapacaz kimse bizi işede almaz heelee devlet memuru olacam hemen kapatırım dükkanı ayın 15 ii geldimi maaşımı bilirim algı yok vergi yok veresiye yok yok oğlu yok abi sen en iyisi dükkan açma ama türkiyede sadece türkiyede açma açtığına açacağına pişman olursun
2yılmı 16seneden beri bu meslekteyim 16 sene önceded aynı diyorlardı hala aynı bitecek tabi..ama biz ölünce.
harbiden eger devlet işine gırebılırsen gır ugraşma dukkanla
SERWET KARDEŞİM POSTAYI KYMUŞ...
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157827 May. 2026, 09:43
mete007 -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035310 May. 2026, 17:30
miratcenk -

-
-

Gölge Fanzin’den Bir İlk: Sanat Eleştirisinde Yz
07 Nis. 2025, 16:08 miratcenk
0105307 Nis. 2025, 16:09
miratcenk -

Capcut'ta Videonun Bir Kısmı Nasıl Bulanık Yapılır
10 Oca. 2025, 20:17 prodersler
0346610 Oca. 2025, 20:17
prodersler -

-

Drone Teknolojisi Fotomuhabirliği Nasıl Etkiliyor?
17 Eki. 2023, 14:29 miratcenk
0140417 Eki. 2023, 14:29
miratcenk -

Neşet Abalıoğlu Ela Gözlü Bir Durnaya Vurgunum
14 Ağu. 2023, 01:24 prodersler
0107914 Ağu. 2023, 01:24
prodersler -
