Fotoğrafçılık Forumları
Bir Baksanız..
Bende AAA Logo 2008 dİye bir program var. full olmadığı için yaptıklerımı kaydedemiyorum. elinde bu program olan varsa bana yardımcı olabilirmi nasıl yapıcaz bunu..
Aşağıdaki Linkte Hem Full Hem de Portable Versiyonu var.......!!!!!!!!!
http://rs44.rapidshare.com/files/124269345/PORKTABLE__AAA_Logo_2008_v2.10-hernandy_WWW.SOFTARCHIVE.NET.rar
kardeş AAA logo yerine Xara3D6 prog kullanmanı tavsiye ederim türkçe dil desteğide içerisinde mevcuttur
Sağolun teşekkür ederim .. z-yazgan o programı nereden bulabilirim acaba
googlede ara bir çok yerde çıkacaktır sonra ilacını veririm
tamamdır ben proyu indirdim ilcı werbilirsen çok makbüle geçer kardeş
kardeş özelime msn adresimi ver gönderirim
bence psden vaz geçme ps ile her şey yapabilirsin ama senin tercihin oysa kolay gelsin
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157127 May. 2026, 09:43
mete007 -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

-
-

Gölge Fanzin’den Bir İlk: Sanat Eleştirisinde Yz
07 Nis. 2025, 16:08 miratcenk
0105307 Nis. 2025, 16:09
miratcenk -

Capcut'ta Videonun Bir Kısmı Nasıl Bulanık Yapılır
10 Oca. 2025, 20:17 prodersler
0346110 Oca. 2025, 20:17
prodersler -

-

Drone Teknolojisi Fotomuhabirliği Nasıl Etkiliyor?
17 Eki. 2023, 14:29 miratcenk
0140217 Eki. 2023, 14:29
miratcenk -

Neşet Abalıoğlu Ela Gözlü Bir Durnaya Vurgunum
14 Ağu. 2023, 01:24 prodersler
0107914 Ağu. 2023, 01:24
prodersler -
