Fotoğrafçılık Forumları
Fotoğraf Kullanım İzni
galerideki fotğrafların kullanılabilmesi için fotğraf gönderirken bir seçenek olsa mesela "fotğrafım başkaları tarafından kullanılabilir" şeklinde ve biz buna göre tekrar bir izin almaya gerek duymadan fotoğrafları alabilsek nasıl olur acaba.
Bu arada benim bir sorum olacak.
Birisinden izin istedim diyelim
fotografini bana verdi kullanmam icin, veya satti.
bende onu bir dergiye yazdigim yazida kullandim
ama sonra adam kalksa bu benim fotografim dese,
Onu bana verdigini nasil ispat ederim?
Bunun caresi nedir?
yada proseduru nasildir? nasil olmali?
tesekkurler
buna bizim avukatlar cevap versin yanlıs bısey soylemeyeyım...
bildiğim kadarı ile her türlü alış verişte olduğu gibi burdada yazılı sözleşme veya izin belgesi gerekli
sözlü verdim kullana bilirsiniz demesi yetmez.
söz uçar yazı kalır diye boşuna denmiyor.
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
023108 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157427 May. 2026, 09:43
mete007 -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073207 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
-

-

-

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
048912 Oca. 2026, 15:34
prodersler -

2025 Yılına Damga Vuran Fotoğrafçılık Olayları
06 Oca. 2026, 10:21 miratcenk
070406 Oca. 2026, 10:22
miratcenk -

Marka Temsilcileri, Yılın Fotoğrafçısı Ödülleri Ve ...
18 Ara. 2025, 22:30 miratcenk
081418 Ara. 2025, 22:30
miratcenk -
