Fotoğrafçılık Forumları
Tamron mı Sigmamı
stüdyo da kullanmak için portre veya boy fotoğrafları çekimi için önericeğiniz objektif nedir stüdyo 24 m'2
tamron 17 70 nasıl sigma 17 50 hangisi iyidir
benim bu iki lens hakkında fazla bilgim yok ama başka konularda bu iki lenskonusun da okuduğum şu: iki lens de öneriliyor.sigma 17-50 mm lens çok öneriiliyor. diyafram değerlerini de yazsanız daha iiiolur. yanlış hatırlamıyorsam iki lens de f/2.8 di.
teşekkürler özay araştırıyorum bakalım hangisini alacağız
#shener' tarafından 11.02.2011 13:56:45 tarihinde düzenlendi.
studyoda lensin diyafram acıklıgının cok bir onemi yok, daha geniş bir aralık sundugundan sigma 17-70 denilebilir.
tamronda keskin ve guzel bir lens.
hangisi ucuzsa onu alın derim
- 1
İlgili olabilecek konular
-

-

-

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
048712 Oca. 2026, 15:34
prodersler -
-

-

Klavyedeki Özel İşaretlerin Kullanımı. Klavye Sembolleri Adl
05 Ara. 2025, 21:09 prodersler
069405 Ara. 2025, 21:10
prodersler -

Kimlik Kartımı Kaybettim Ne Yapmalıyım
06 Kas. 2025, 04:14 prodersler
067506 Kas. 2025, 04:14
prodersler -

-

Ekrem Çelebi Yozgat Sürmelisi Dersini Almışta Ediyor Ezber
05 Şub. 2025, 14:23 prodersler
078405 Şub. 2025, 14:24
prodersler -
