Fotoğrafçılık Forumları
Sigma mı Tamron Mu?
arkadaşlar,
konika minolta için objektif alacağım sigma mı, tamron mu seçmeliyim. iki marka arasında hangisi daha kalitelidir?
bilgilerinizi rica ediyorum.
hangi lens? kaç kaç aralığında olacak? geniş açı mı , telezoom mu, makro mu?
modele göre değişir sorduğunuz?
Tarih: 3 Mart 2009, 21:40 - İp: 81.***.**8.250
18-135 veya 18-200 objektif, dijital makina için. teşekkürler.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

-

-

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
049112 Oca. 2026, 15:34
prodersler -
-

-

Klavyedeki Özel İşaretlerin Kullanımı. Klavye Sembolleri Adl
05 Ara. 2025, 21:09 prodersler
069605 Ara. 2025, 21:10
prodersler -

Kimlik Kartımı Kaybettim Ne Yapmalıyım
06 Kas. 2025, 04:14 prodersler
067706 Kas. 2025, 04:14
prodersler -

-

Ekrem Çelebi Yozgat Sürmelisi Dersini Almışta Ediyor Ezber
05 Şub. 2025, 14:23 prodersler
078905 Şub. 2025, 14:24
prodersler -
