Fotoğrafçılık Forumları
Nikon Af S Dx 18-70 Objektif
NİKON AF S DX 18-70 OBJEKTİF NASIL BİR OBJEKTİFTİR.
TEKNİK OLARAK AVANTAJLARI YADA DEZAVANTAJLARI NEDİR?
Ne tur bir kullanim icin soruyorsun ?
GENELLİKLE DOĞA ÇEKİMLERİ, MANZARA İÇİN SORUYORUM
AMATÖRÜM, HANGİ ÇEKİMLERE İYİ GELİR??
YADA BENİM GİBİ AMATÖR DOĞA-MANZARA ÇEKEN BİRİSİ İÇİN TAVSİYE EDİLECEK OBJEKTİF TÜRLERİ NELERDİR?
%99 İHTİMALİ İLE nİKON D80 İLE KULLANACAĞIZZ
Uzun süre yeni bir lense ihtiyaç duymazsınız.
Senin ihtiyacini karsilayacagini dusunuyorum
Kesinlikle karşılayacaktır ben kullanıyorum çok memnunum
Nikon'un yaptigi en iyi objektiflerden bir tanesi
Geniş açı olması çok iyi.Bendeki FZ30 35 mm olduğu için çoğu zaman geniş açı gerektiren çekimlerde sıkıntı yaratıyor.
Ancak zoom'u yok galiba.
zoom'u yok derken? 70/18=3,88X
galiba tele olarak dusuk oldugunu kastettin, 70*1,5=105mm. genis aci bir lens icin guzel bir deger aslinda, bundan sonrasi icin de tele birseyler alirsin. simdiden hayirli ola!
Aslında zoom olup olmaması çok önemli değil
Benim için F değerinin yüksek olması-sanırım bu objektif F22değerine ulaşıyor- birde geniş açı olması öncelik. Tele ve makroyu şimdilik düşünemem. Hem ekonomik yönden hemde teknik birikim yönünden
sigma 17-70 de bir alternatif. üstelik macrosu da var
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
023508 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
158927 May. 2026, 09:43
mete007 -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
041306 May. 2026, 13:01
miratcenk -
-

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073407 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -

-

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037902 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

-
