Fotoğrafçılık Forumları
Ne Yapsam İyi Olur ?
mrb arkadaşlar. olympus e- 300 üm var. ben öyle canoncuyum nikoncuyum gibi şucuyum bucuyum tarzı kendini bi markaya ait gösteren tanımlama yapmıyorum kendime. bu açıklamayı yapmamın sebebi şu herkese durumu kadar makina ve lens alabiliyor bu ülkede.benim de bu fazla tanınmayan ama iş görür markayı almamın sebebi bu. asıl konum şu. 14-45 lens yapmayı düşündüğüm çekimler için yetersiz. zuikodan başka uymuyor makinaya. sigma 55- 200 hariç. 18-180 istiyorum fakat fiyatı 1000 ytl. 40- 150 nin ise 520 ytl. sizden istediğim bu fiyatları ve lensleri kıyaslayıp nasıl bir çözüm bulabilirim. yardımcı olursanız çok sevinirim.
iki objektif de bence pek kaliteli görünmüyorlar. ikinci el ama iyi bir aci sunan olympus objektifi bulursan, onu al derim. ben olsam bu lenslerden birini tercih etmezdim..
örn:
tavsiyeniz için teşekkürler. eğer bulamazsam 2 . el bi canon 30d yada 10d arayacağım.
Yapacağınız işin türüne göre çözümler olabilir.
Statik çekimler yapıyorsanız çok çözüm var.
Haber muhabirliği için kullanacaksanız oly lensten başka çözüm yok.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

-

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037802 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -
-

Ehliyetimi Kaybettim Ne Yapmalıyım
28 Oca. 2026, 16:01 prodersler
036628 Oca. 2026, 16:02
prodersler -

Kamil Abalıoğlu Ne Oldu Bu Sene Benim Köyüme
30 Kas. 2025, 21:25 prodersler
047730 Kas. 2025, 21:25
prodersler -

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
048730 Kas. 2025, 21:24
prodersler -

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
050930 Kas. 2025, 21:24
prodersler -

Yapay Zeka Çağında Sanatı İnsani Yapan Nedir?
08 Kas. 2025, 15:58 miratcenk
0105308 Kas. 2025, 15:59
miratcenk -
