Fotoğrafçılık Forumları
Is-ıs2 Lens
arkadaşlar 600d alacağım ama lens olarak 18-55mm IS ve IS2 modelleri var. aralarında çok fark var mı, fiyat farkı ödemeye değer mi. belirgin olarak aradaki farkı hissedebilir miyim, bu ne demek oluyor, açıklarsanız sevinirim. şimdiden teşekkürler.
İmage stabilizer demek.Yani titreşim önleyici.Aralarında çok fark varmı tam olarak bilmiyorum.Bu özellik elde çekim yaparken kullanırsın.Tripot kullanırsan bu özelliği kapatman lazım aksi halde makine titreşim arar ve bu arayış titreşime neden olur.
Cok fark yok, bence fiyat farki vermeye degmez.
is2 nin daha verimli olduğu söyleniyor kullananlar tarafından başlangıç oalrak işinizi görebilir
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023302 May. 2026, 15:18
ebede -

-

Kısa Keloğlan Masalları - Serdar Yıldırım
05 Şub. 2026, 19:23 serdar102
535605 Şub. 2026, 19:29
serdar102 -
-

Marka Temsilcileri, Yılın Fotoğrafçısı Ödülleri Ve ...
18 Ara. 2025, 22:30 miratcenk
081118 Ara. 2025, 22:30
miratcenk -

Gölge Fanzin'in 24. Sayısı Çıktı!
14 Şub. 2025, 11:00 miratcenk
0157314 Şub. 2025, 11:00
miratcenk -

Capcut'ta Videonun Bir Kısmı Nasıl Bulanık Yapılır
10 Oca. 2025, 20:17 prodersler
0345710 Oca. 2025, 20:17
prodersler -

Adsense Vergi Bilgilerini Girme Eksik Belge Uyarısı
09 Oca. 2025, 19:35 prodersler
095609 Oca. 2025, 19:35
prodersler -

-
