Fotoğrafçılık Forumları
Fotoğraf Stüdyosu Açıyorum, Birkaç Soru.
Merhaba arkadaşlar, bu konu hakkında pek çok başlık var hiçbirinde cevap bulamadım. Freelance dış çekim fotoğrafçılıktan kalıcı olarak stüdyo fotoğrafçılığına geçiyorum, istanbulda işlek bir caddede işyeri buldum yakınlarda fotoğrafçı yok, sorularım:
1. Ustalık belgesi şartı uygulanıyor mu? (tanıdık bir fotoğraf stüdyosu sahibi esnaf sanatkar a kayıt yaptır yeterli dedi)
2. Sezon dışında kış aylarında vesikalık vs. çekimler sizce kurtarır mı (kirası 3.500)
3. Baskı makinası olarak ne önerirsiniz.
4. K.dak ekspress gibi tabelalar görüyorum bundan yararlanmak mümkünmü (ücretsiz tabela rolluplar vs. gibi)
yardımlarınız için teşekkür ederim.
Çıraklık yapmaksızın ustalığa başlayıp da başarılı olmuş kimseler gösterin, ben de olumlu bişeyler yazayım..
epson l800 8100 olabılır
Baskı makinası önerisi için teşekkür ederim araştırmalarım sonucunda Hiti P520L almaya karar verdim. Diğer sorularım için yardımcı olabilecek bilgi sahibi üyeler varsa çok makbule geçecek.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022708 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
156427 May. 2026, 09:43
mete007 -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073007 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
-

-

-

2025 Yılına Damga Vuran Fotoğrafçılık Olayları
06 Oca. 2026, 10:21 miratcenk
070406 Oca. 2026, 10:22
miratcenk -

Marka Temsilcileri, Yılın Fotoğrafçısı Ödülleri Ve ...
18 Ara. 2025, 22:30 miratcenk
081118 Ara. 2025, 22:30
miratcenk -

-
