Fotoğrafçılık Forumları
Deli Topiği
Şöyle 4/4 lük bir polemik bulsam
Milleti birbirine kırdırsam
Canım sıkılıyor…
ben de harf çıkartıyorum ki hızlı yazabileyim...çok olunca harf yetiemiyor insan yane
yetiemiyorrr
dwsp
hem eksik yazıp hem anlaşılır olucan
gerçi beni anlayanvarmı emin değilim
#alyen.' tarafından 12.02.2014 17:47:24 tarihinde düzenlendi.
ay cıyyakkkkkkk..şaane
artık tek tıkla topirikteyisss...deli bir buluş .dahiyane...
galatasary avtarı ihales açıyorummm
nasıl oldukiiii
nasıl yaptınkiii
bizede öğreticenmiki
bende bilmek istiyrumkiii
en büyük fener desem ğretirmisinki
önce de bi duyiiim bakim
tanınmamam lazım
en büyük fener
oldumuuu
İlgili olabilecek konular
-

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

Gel Ayşe'm Allah'a Edelim Dua Hüseyin Ceyhan
12 Eki. 2024, 16:15 prodersler
0125212 Eki. 2024, 16:16
prodersler -

Listede Olmayan Fotoğraf Makine Modeli.
12 May. 2024, 23:54 mr.mehmet
0162012 May. 2024, 23:55
mr.mehmet -
-

Pinhole, İğne Deliği Fotoğrafçılığı
04 Tem. 2008, 15:07 oguzhanman
6838306 Ara. 2021, 12:07
maho99 -

Selma Geçer Başımdaki Sevda Yeli Bazen Arsız Bazen Deli
05 Tem. 2021, 13:25 prodersler
0191105 Tem. 2021, 13:26
prodersler -

Karagöz İle Hacivat: Tuzsuz Deli Bekir
26 Mar. 2021, 19:07 serdar102
1229026 Mar. 2021, 19:10
serdar102 -

-

Yeni Başlayan Birine Hangi Modeli Önerirsiniz ?
21 May. 2016, 13:32 anyas
1303421 May. 2016, 14:08
ercan43 -
