Fotoğrafçılık Forumları
Canon 1. 4x Iı Extender
arkadaşlar! aranızda canon 1.4x II extender kullanan yada bilgisi olan varmı?
nasıl bir sonuç aldınız?
saygılar...!
1.4 gormedim ama canon 2X in sonucları cok cok iyi. Tabi takacaginiz objektife gorede degisir. Ancak 2X de AF calısmıyor haberiniz olsun. Diyaframı 2 stop mu 3 stop mu ne ole bisi arttiriyor o nedenden sadece gunesli havalarda iyi sonuc veriyor diye tahmin ediyorum.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Plakanız Orijinal mi App mi 10 Saniyede Test Edin!
11 Mar. 2026, 14:20 prodersler
044211 Mar. 2026, 14:21
prodersler -

Kart Bilgilerinizi Çaldırmayın %100 Güvenli Sanal Kart Nasıl
15 Oca. 2026, 13:23 prodersler
056415 Oca. 2026, 13:23
prodersler -

-
-

İos 18 Güncellemesi İphone Hesap Makinesi Özellikleri
09 Oca. 2025, 14:50 prodersler
094209 Oca. 2025, 14:50
prodersler -

Yeni Sezon: Mirat'ın Puslu Fotoğraf Atlası, S. 04-b. 01
26 Ara. 2024, 23:55 miratcenk
0128726 Ara. 2024, 23:56
miratcenk -

Canon 600d Görüntü Görüntülenemiyor, Bilgisayarda Yeşil
16 Ara. 2024, 08:32 alarissa
1276025 Ara. 2024, 13:11
mete007 -

-

4x6 Vesikalığı 10x15 Kağıda Action
25 Eyl. 2007, 23:47 adzs
172009531 Eki. 2024, 14:09
mucahit2331 -
