Fotoğrafçılık Forumları
70-200 F 2. 8 Elde Cekim
MERHABALAR.
biliyorum gereginden fazla uzadı bu konu ama, acaba f2.8 ile tripoda bagımlımı kalırım.elde cekim yapmak istiyorum.fotografcılar, ıs için o parayı vermeye degmez diyorlar.2.8 al diyorlar.bu f4 L ıs yi kullana varmı?yada her ikisinide.sizce ne yapmalıyım.
cancaner
hic 70-200 f/2.8 kullandın mı?
hıc 70-200 f/4 ıs kullandın mı?
hıc bunları test ettin mi?
bilip bilmeden, ortaya sebep sunamadan insanların kafasını karıstırmamak lazım.. sadece karanlık bolgelerdeki cekimlerinde ve mutlaka tripodla kullanılırsa f/2.8 f/4is den avantajlı olur.. ayrıca f/4 is, f/2.8 is den daha iyi optige sahip..
cevap veren tüm arkadaslara tesekkürler.gönlüm f4 ıs den yana idi. sanırım onu alacagım.2.8 gercekten agır, bende ocant35 bey gibi, tüm gün tasıyabilecegimden emin degilim.aksilik olmazsa bu hafta içi alacagım.alınca haber veririm.bu arada, 70-200 f4 L ıs için spot olarak, 1250 dolar fiyat aldım uygun görünüyor.tesekkürler...
http://forum.netfotograf.com/filtre_lens.asp?msg_id=6888
2.8 dedikleri gibi agirsa, butun gun onu tasiyan adamin kollari yorulup titremeye baslar, sonucta tripod kullanmak kacinilmaz olur, ki bu durumda olaya bir de tripodun agirligi ve kurulumu dahil olur
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
022708 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
156327 May. 2026, 09:43
mete007 -

Türk Fotoğrafının 'yapı'sal Sorunları
07 Nis. 2026, 11:51 miratcenk
073007 Nis. 2026, 11:51
miratcenk -
-

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037702 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

Telefona Parmak İzi Ekleme Nasıl Yapılır?
18 Mar. 2026, 23:39 prodersler
044818 Mar. 2026, 23:40
prodersler -

-

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032109 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

-
