Fotoğrafçılık Forumları
Makine Seçimi
Slm ben bas çekten öte bir makine almak istiyorum. Ama fuji s5600, Kodak p850 ve Panasonic Fz7 arasında kaldım sizce hangisi iyi. Yorumlarsanız sevinirim.
niçin bu makinalar arasında kaldınız?
Tarih: 24 Aralık 2006, 23:15 - İp: 85.***.**4.200
Bu makinalar arasında kalmamın sebebi hem tam olarak manuel bir makina istememem ve fiyat olarak da uygun olmaları ayrıca bazı manuel ayarlarının olmasıdır.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

İlk Defa Makine Alacağım Öneri Ve Tavsiye
05 Haz. 2025, 10:26 insanyiyici
1169310 Haz. 2025, 12:39
mete007 -

Hangi Fotoğraf Makinesini Almalıyım?
06 Mar. 2023, 00:49 alperencnky
2291321 Şub. 2025, 11:34
emre11 -

İos 18 Güncellemesi İphone Hesap Makinesi Özellikleri
09 Oca. 2025, 14:50 prodersler
094409 Oca. 2025, 14:50
prodersler -
-

Samsung Dijital Fotoğraf Makinesinde Yatay Çizgiler Problemi
28 Haz. 2024, 12:45 alisamilx
2388028 Haz. 2024, 16:26
alisamilx -

Listede Olmayan Fotoğraf Makine Modeli.
12 May. 2024, 23:54 mr.mehmet
0162012 May. 2024, 23:55
mr.mehmet -

Fotoğraf Makinemle Çektiğim Fotoğraflarda Siyah Leke Var
18 Kas. 2023, 19:50 edaak123
1250630 Ara. 2023, 01:28
mustafa_ozdag -

-

15 Bin Tl Bütçe Fotoğraf Makinesi Önerisi (fotoğraf + Video)
19 Mar. 2021, 16:12 eburamcet
0280230 Eki. 2022, 16:44
thief_88 -
