Fotoğrafçılık Forumları
Kodak Z 8612
Degerli üyeler,
Kodak z 8612 hakkında olumlu ve olumsuz yönleri hakkında bilgilendirirseniz memnun olurum.
Saygılarımla
olumsuz yanı kodak olması... lens kalitesinden memnun olan görmedim.
Tarih: 26 Ağustos 2009, 17:17 - İp: 193.***.**0.39
Ben daha bu yaz aldım makineyi ve gayet memnunum. Gerçi daha önce başka makinede kullanmadım ama bana göre fotoğrafları gayet güzel çekiyor.Eğer amatör olarak kullanacaksan bence alınabilir.
kodaka para vermenizi "KESİNLİKLE" tavsiye ETMEM.
Tarih: 27 Ağustos 2009, 20:31 - İp: 78.***.**1.110
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157827 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024521 May. 2026, 10:39
miratcenk -

-
-

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037802 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

Telefona Parmak İzi Ekleme Nasıl Yapılır?
18 Mar. 2026, 23:39 prodersler
045318 Mar. 2026, 23:40
prodersler -

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044812 Mar. 2026, 20:01
prodersler -

Plakanız Orijinal mi App mi 10 Saniyede Test Edin!
11 Mar. 2026, 14:20 prodersler
044311 Mar. 2026, 14:21
prodersler -

Plaka Ücreti Nasıl Yatırılır Ziraat Bankası
09 Mar. 2026, 21:35 prodersler
072309 Mar. 2026, 21:35
prodersler -
