Fotoğrafçılık Forumları
Hp R937 Yorumlar Lütfen
bi arkadaşım takmış kafayı hp r937ye.ben bikaç makine önerdim.hp nin teknik özelliklerine bakıp bariz eksilerini söyledim.fayda yok.dedim madem ciddi düşünüyosun.açalım bi topic.ustalar tanıyanlar bilenler yorum yazsın.zaten forumda da bu makine incelenmemiş(ben bulamadım).makineyi tanıyalım.yorumlara göre karar verelim.yorumları bekliyorum.
şimdiden teşekkürler......
Ben kullanmadım ama bir arkadaşımda var.Çektiği fotoları gördüm ve neticesi bence kötü.O fiyata daha iyisi alına bilir diye düşünüyorum.Tabii bu benim düşüncem.
Tarih: 26 Mayıs 2008, 17:39 - İp: 88.***.**8.125
- 1
İlgili olabilecek konular
-

-

Cmeha / Film Sarma Kolunu Kuramıyorum.
23 Tem. 2024, 00:39 cansxcet
1172411 Eki. 2024, 13:15
baria -

-
-

Youtube [küfürlü] Yorumları Silme Engelleme
26 Tem. 2022, 11:30 prodersler
0176326 Tem. 2022, 11:31
prodersler -

-

-

Lisedeyim Ve Fotoğrafçı Olmak İstiyorum.
07 Ağu. 2011, 15:48 teferrac
52260710 Nis. 2021, 17:26
clasic -

Youtube Videoda Yorumları Açma Kapatma Yorumları D
07 Şub. 2021, 21:52 prodersler
0180107 Şub. 2021, 21:52
prodersler -
