Fotoğrafçılık Forumları
Hangi Sony T Serisi?
arkadaşlar bende sony h5 var büyük ve hantal olduğu için küçük, bas çek, kompakt bir makine istiyorum tip olarak cebe sığabilen taşıması kolay foto ve video çekimleri güzel objektifi çıkmayan bir makine aklıma t serisi geldi netteki araştırmalarımdan bir sonuç alamadım epeyce bir t modelleri var ve çoğu sanki birbirine benziyor kararsız kaldım ve sizlerin fikrini almaya karar verdim sizce hangi t serisi? cevaplarınızı bekliyorum...
T serisi olacaksa bence T700 tercih edilmeli. Dahili 4GB bellek önemli bir fark.
t700 ile t900 arasındaki fark nedir hangisi alınabilir? tz7 hakkında bilgisi olan varmı? bu makineleri kullanan veya kesin bilgisi olan arkadaşlar yazdığım 3 makine hakkında bilgi ve en iyiden itibaren sıralama yapmanızı istiyorum
Tz5 kullandım. Fena değil.
Tz7 25-300 çok iyi bir aralık.
Tz 5 te manuel ayar hemen hemen hiç yoktu. Manuel kontrol için Tz serisini tavsiye etmem.
Canon sx200 bence o tiplerin içinde en iyisi. Kontrol açısından.
Ayrıca iyi kavramı ihtiyaca göre değişir.
Manuel konrol istiyorsanız panasonic tz serisi en iyisi olsa ne olur.
turnusol arkadaşım manuel ayar fazla istemiyorum makinem bas çek türünde fakat çekimide iyi olan bir makine olsun istiyorum sonuçta amatörce bir çekim yapacağız t700 ile t900 arasında kaldım bunlardan hangisi daha verimlidir? tz7 nin farkı nedir sony t serisiyle aralarında ne gibi fark vardır...
Fotoğraf kalitelerinin çok farkedeceğini sanmıyorum.
Sonylerin ekranları çok büyük. Çok noktalı ve dokunmatik diye biliyorum. Ama 35 mm den başlıyor. Makine çok küçük..
Tz7 nin sınıfı farklı. Daha büyük bir makine. 25-300 mm bence her işini görecek bir aralık. 25mm bazen çok işine yarar.
Taşımak için sony lens açısından ise panasonic bence.
Gömlek cebinde taşımayacaksan panasonic al derim.
Bence olympus 1040 da düşünülebilir, çok daha ucuz ve beklentilerinizi karşılayacak düzeyde bir makine. Ben kullanıyorum.
T serisi bana göre kompakt makineler arasında en şık ve en zarif olanı. Fakat nedense satıcılar asla tavsiye etmiyor. Sony Türkiye Distribütörlüğünden birisiyle konuştum, o da T serisini asla önermediğini söyledi beni W serisine yöneltti. Aklınızda bulunsun derim
w serileri nasıldır? tz7 ile w serisi arasınsa hangisi alınır???
#sensei1' tarafından 26.05.2009 01:48:45 tarihinde düzenlendi.
#sensei1' tarafından 26.05.2009 01:51:35 tarihinde düzenlendi.
w serileri hakkında bilgisi olan yokmu?
hocam belki, yeri deg ama ben yeni maana adıgım icin bendeki 5 aylık t200u satıyor bilgne arzu edersen ozelden gorusebiliriz
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
01327 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Fotoğrafçılık Resim Sanatını Nasıl Dönüştürdü?
08 Haz. 2026, 11:15 miratcenk
023608 Haz. 2026, 11:16
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
159127 May. 2026, 09:43
mete007 -
-

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024921 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

İki Terabayt'a (tb) Kaç Hayat Sığar?
06 May. 2026, 13:00 miratcenk
041406 May. 2026, 13:01
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -

-
