Fotoğrafçılık Forumları
En İyisi Hangisi ?
Nikonun ve Sony'nin performans/fiyat oranı en yüksek compact'ı nedir?
#aquaregia' tarafından 09.07.2007 18:44:16 tarihinde düzenlendi.
Fikirleriniz gerçekten güzel...
performans/ fiyat/ compact/ sony nikon.....
Sony DSC-W100
yurtdışında 170 USD civarı
8 mp
1,18 CCD
shutter 30 saniye ila 1/2000 saniye arası...
kaliteli bir lcd (2,5)
optik vizör
video çekimide çok güzel
manuel kullanıma izin veriyor...
bu fiyata alınabilecek en güzel sony modeli
w200 bunun kadar kaliteli sonuç vermiyor her nedense...
sadece sony ve nikon demişsin ama compact makinelerde fuji f30 çok başarılı bir modeldir hatta en iyisidir özellikle yüksek ıso çekimleri çok başarılıdır
fuji türkiyede yok.. w100 ise var
Fujifim f30 / 31fd yüksek isoda nispeten kaliteli fotoğraflar çekiyor olabilir.
Yalnız makrosu 5cm ve maalesef manuel odaklaması yok.
Bu çok büyük bir --- .
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
03627 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
160127 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
025121 May. 2026, 10:39
miratcenk -
-

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036310 May. 2026, 17:30
miratcenk -

-

-

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044812 Mar. 2026, 20:01
prodersler -

Ajitasyon Estetiği: Magnum'a Giden Yol
08 Mar. 2026, 17:43 miratcenk
058808 Mar. 2026, 17:43
miratcenk -
