Fotoğrafçılık Forumları
En İyi Marka Hangisi?
arkadaslar sadece marka adı ve altına kısaca bir yorum teşekkürler
marka olmuş ve logosu en çok tanınanlar:
coca cola (sevmesem de)
sony
nokia
.................................
sitenin içeriğine bağlı kalırsak
nikon, canon, pentax, sony, olympus, fuji (sıralama gelişigüzeldir)
herbirinin + ve - özellikleri ve modellerine göre değişen avantajları mevcuttur...
fotoda en iyi markalar Nikon ve Canon. Dünyada yüzde şöyle 2008:
yüzde 40 Nikon
yüzde 40 Canon
yüzde 20 tüm diğerleri.
en iyi marka şahin ve toros dur, en çok onlar satar.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
157827 May. 2026, 09:43
mete007 -

Yaşlı Analog Ruh, Yorgun Dijital Beden, Yepyeni Yapay Zeka
21 May. 2026, 10:39 miratcenk
024521 May. 2026, 10:39
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035310 May. 2026, 17:30
miratcenk -
-

-

İyi Doğdun Foto!: İki Asrın Ulusal Z Raporu
02 Nis. 2026, 13:54 miratcenk
037802 Nis. 2026, 13:55
miratcenk -

-

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044812 Mar. 2026, 20:01
prodersler -

Ajitasyon Estetiği: Magnum'a Giden Yol
08 Mar. 2026, 17:43 miratcenk
058508 Mar. 2026, 17:43
miratcenk -
