Fotoğrafçılık Forumları
Canon A570 Is Nasıl ?
sizce bu fotograf makinası nasıl tavsiye edermsiniz ?
a590 ıs göre farkı varmı megpiksel haricinde
ikinci sorumda manuel odaklama ne demektir ne işe yarar?
ikisini de kullanıyorum . a590 da sn de 20 kare yüksek çözünürlükte videoyu lp modunda çekebiliyorsun daha uzun bir kayıt süresi var a570 te de sn de 30 kare ama lp yok kayıt çok yer kaplıyor. ama kaliteli fotoğraflar için mp farkı çok hissetmiyorsun ben a570 i nkullanıyorum çok memnunum piyasada hemen hemen bitti fotozeynepten en sonunu aldık
manuel odaklama ne demek biliyormusun letsgodijital de karşılaştırdım 570ıs de var 590ıs yok . yardımınız için teşekkürler...
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -

-

Kısa Keloğlan Masalları - Serdar Yıldırım
05 Şub. 2026, 19:23 serdar102
535905 Şub. 2026, 19:29
serdar102 -
-

Marka Temsilcileri, Yılın Fotoğrafçısı Ödülleri Ve ...
18 Ara. 2025, 22:30 miratcenk
081618 Ara. 2025, 22:30
miratcenk -

-

Gölge Fanzin'in 24. Sayısı Çıktı!
14 Şub. 2025, 11:00 miratcenk
0157614 Şub. 2025, 11:00
miratcenk -

Capcut'ta Videonun Bir Kısmı Nasıl Bulanık Yapılır
10 Oca. 2025, 20:17 prodersler
0351910 Oca. 2025, 20:17
prodersler -

Adsense Vergi Bilgilerini Girme Eksik Belge Uyarısı
09 Oca. 2025, 19:35 prodersler
096109 Oca. 2025, 19:35
prodersler -
