Fotoğrafçılık Forumları
Bu Makinalarden Hangisi Sizce?
Selam arkadaşlar ben amatör bi fotoğrafçıyım ve fotoğraf çekmeyi çok seviyorum yarı profesyonel bir makina alacağım aşağıdaki makinalardan sizce hangisini almalıyım nedenleriyle söyleyebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ediyorum
Nikon Coolpix L100, Kodak EasyShare Z1015 IS, Fuji S1500
Tamam canim kardesim tanima zaten.Sen=SX210IS yani yorumsuz adinla bulunman yeter millet anlar SX210IS onerecegini,bosu bosuna parmaklarina yazik neden uzunca yazmak zorundasinki anlamadim gitti...
Merhaba,
hiç tereddütsüz Nikon alın
İlgili olabilecek konular
-

Elektrikli Şarj İstasyonu Bulma E Devletten
22 Ara. 2025, 22:41 prodersler
053422 Ara. 2025, 22:41
prodersler -

Kamil Abalıoğlu Ne Oldu Bu Sene Benim Köyüme
30 Kas. 2025, 21:25 prodersler
047830 Kas. 2025, 21:25
prodersler -

Caz'ın Kadrajı'nın Bu Haftaki Konuğu Cenk Mirat Pekcanattı
15 Kas. 2024, 13:35 miratcenk
2188007 Mar. 2025, 14:27
miratcenk -
-

Halil Erkal Her An Seyrederek Neşe Bulduğum
05 Şub. 2025, 14:16 prodersler
078505 Şub. 2025, 14:16
prodersler -

Capcut'ta Videonun Bir Kısmı Nasıl Bulanık Yapılır
10 Oca. 2025, 20:17 prodersler
0347410 Oca. 2025, 20:17
prodersler -

Hikayeli Gayri Dayanamam Ben Bu Hasrete Türküsü
09 Ara. 2024, 21:37 prodersler
084609 Ara. 2024, 21:37
prodersler -

-

Fotoğrafın Geleceği: Bugünüm Var mı Ki, Yarınım Olsun!
04 Ara. 2023, 21:07 miratcenk
0158304 Ara. 2023, 21:08
miratcenk -
