Fotoğrafçılık Forumları
Olympus C 310
benim bu makinada bulduğum tek eksikliği acıklıyorum.hareketli cisimleri cekemiyor.hızlı çekim modu var ama onunlada karanlık çıkıyor.mesela kapalı bir halı sahada seri çekim ile fotoğraf çekmek imkansız.tek tek çekmek istersenizde insanlar hayalet gibi çıkıyor.geri kalan yönleri ile çok güzel bir makina.acaba bu makinalara yazılım yükleyerek çekim hızı ayarlanabilirmi.manuel modlar yok hep otomatik.
Henüz cevap yazılmamış
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
01127 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035810 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050216 Mar. 2026, 13:13
prodersler -
-

-

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044812 Mar. 2026, 20:01
prodersler -

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

Plaka Ücreti Nasıl Yatırılır Ziraat Bankası
09 Mar. 2026, 21:35 prodersler
072509 Mar. 2026, 21:35
prodersler -

Adli Sicil Kaydı (sabıka Kaydı) Sorgulama 2026 Güncel
05 Şub. 2026, 14:59 prodersler
052205 Şub. 2026, 15:00
prodersler -
