Fotoğrafçılık Forumları
Made İn .... ?(nikon)
nikon hangi ülkenin malı?yani orjinali.
saygılar.bol fotoğraflı günler.
Pentax da Japon markası. Ama gövde Filipinlerde kit lens Vietnam da monte ediliyor. Parçlar Japonya ve Korede yapılıyor sanıyorum.Bütün markalarda üretim yerini kafanıza takmayın, kalite aynıdır kesinlikle.
#ulyses' tarafından 30.11.2007 16:29:50 tarihinde düzenlendi.
Bir dakika bir dakika kafam karıştı
Canon ve Nikon amerikan diye biliyordum.Ha üretimlerini Çinde Tayvanda yapıyor olabilir ama bir toparlar mısınız kafam çok dağıldı ?
bu firmalar işçilik maliyetini düşürmek için çin tayvan gibi ülkelerde fabrika açarak imalat yaparlar lensleri japonyada yapılıyor sadece
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023802 May. 2026, 15:18
ebede -

-

Plakanız Orijinal mi App mi 10 Saniyede Test Edin!
11 Mar. 2026, 14:20 prodersler
044411 Mar. 2026, 14:21
prodersler -
-

-

-

Adınıza Şirket Açılmasını Engelleyin! | Adım Adım Anlatım
02 Şub. 2026, 21:52 prodersler
048202 Şub. 2026, 21:52
prodersler -

Kart Bilgilerinizi Çaldırmayın %100 Güvenli Sanal Kart Nasıl
15 Oca. 2026, 13:23 prodersler
056915 Oca. 2026, 13:23
prodersler -

Dava Dosyalarınızı Evden Takip Edin Uyap Vatandaş Kullanımı
12 Oca. 2026, 15:34 prodersler
049112 Oca. 2026, 15:34
prodersler -
