Fotoğrafçılık Forumları
Lcd Deki Toz Zerrecikleri
canon a75 imin LCDsinin içinde toz zerrecikleri var.tek yaptıkları beni rahatsız etmek ama ciddi bir rahatsızlık.onları oldukları yerden çıkarmam mümkün mü??
şimdiden teşekkürler
Valla keyfe keder bir durum senin yerinde olsam görmezden gelirim.Yok kafaya takmışsan yapacak bir durum yok.Sen açma makineyi kapasitör seni çarpar!!! Gönder bizim atölyeye ben sana temizleyeyim.
tamam o zaman ben de görmezden geleyim bari.teşekkürler
- 1
İlgili olabilecek konular
-

-

Klavyedeki Özel İşaretlerin Kullanımı. Klavye Sembolleri Adl
05 Ara. 2025, 21:09 prodersler
069705 Ara. 2025, 21:10
prodersler -

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
048730 Kas. 2025, 21:24
prodersler -
-

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
051030 Kas. 2025, 21:24
prodersler -

-

Frontier 350 Magazindeki Kağıt Boyunu Değiştirdim
19 May. 2023, 00:31 eray1011
0181819 May. 2023, 00:32
eray1011 -

Kırşehir Deki Fotoğrafçılar Buraya...
27 Ağu. 2009, 14:21 yakamoz40
5551426 Eyl. 2022, 00:54
samen383862 -

Aile Fotoğraf Albümündeki Fotoğrafları Nasıl Sökebilirim?
04 Tem. 2022, 20:59 merakli34
0240904 Tem. 2022, 21:00
merakli34 -
