Fotoğrafçılık Forumları
Kodak C 533/ Yardım
kodak easyshare 533
VGA (640 x 480 pixels) at 11fps
QVGA (320 x 240 pixels) at 20 fps QUICKTIME MOV with audio
Arkadaşlar aranızda bu makineyi kullananlar oldu mu? Varsa şayet,memnun musunuz? Ne önenirsiniz?Birde;
Kodak C533 de yaklaşık olarak kaç dakika video kayıt yapabilirim.?
Şimdiden teşekkürler...
Bu modeli sana asla tavsiye etmem göki40.. Fotoğraf kalitesi düşük bir model bu. Video kalitesi de aynen düşük! Benim ep telefonum bile 640x480 ve 15 fps çekiyor. Bu ise 11 fps çekiyor! BERBAT!
Sana casio z850 öneririm. Hem uzun video çekersin, hem de daha iyi fotoğraf! z850 de video çözünürlüğü 640x480 dir ve 30 fps dir. 30 fps den aşağı video güzel değildir.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Cenk Mirat Pekcanattı Eleştiri Ödülü 2026
27 Haz. 2026, 11:17 miratcenk
01427 Haz. 2026, 11:17
miratcenk -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
036010 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Kira Gelir Vergisi İstisna Dilekçesi Nasıl Verilir Güncel 20
16 Mar. 2026, 13:12 prodersler
050216 Mar. 2026, 13:13
prodersler -
-

-

Tam Atm’den Hesabınız Olmadan Plaka Basım Ücreti Yatırma
12 Mar. 2026, 20:00 prodersler
044812 Mar. 2026, 20:01
prodersler -

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

Plaka Ücreti Nasıl Yatırılır Ziraat Bankası
09 Mar. 2026, 21:35 prodersler
072609 Mar. 2026, 21:35
prodersler -

Adli Sicil Kaydı (sabıka Kaydı) Sorgulama 2026 Güncel
05 Şub. 2026, 14:59 prodersler
052205 Şub. 2026, 15:00
prodersler -
