Fotoğrafçılık Forumları
Help Me Please?
arkadaslar.öncelikle selamlar.
sizlerin yardımlarınıza ihtiyacım var.
Fotograf makinası alacagım ve iki model arasında kararsızım.
Samsung s500 ve sonny dsc s600 arasında.
Samsungu 350 milyona verecekler.sony yi ise magazalarda 400 ün üzerinde diyorlar. Fakat duyuşum Arçeliklerde 360 falan mış galiba.
Fotografcının biriside fujı a500 önerdi.350 milyona.
İçerisinde (paketinin) herşey var.
Hangisini alayım.
Neden İngilizce başlık?
başlığı türkçe yaz yardım ederler....benden ufak bir tüyo.saygılar
Legionella arkadaşa "neden İngilizce başlık?" diye sormuşsun. Ben de sana bi soru sorayım. Neden İngilizce kullanıcı adı? Selamlar...
Ne alaka şimdi anlamadım. Kullanıcı adı bu zaten, Legionella İngilizce değil, Latince. Bir bakteri adı, zaten Türkçesi de yok
Kullanıcı adı veya nickname nasıl seçilir? Mesela mstfckr61 ne anlama gelir? Herhangi birine sorsanız ne anlama geldiğini söyleyebilir mi? Olayı çarpıtmayın lütfen. Forumlara yazı yazılırken önemli bir sebep yoksa Türkçe yazılır, ama kullanıcı adını istediğiniz gibi seçersiniz, kimse de ne anlama geldiğini bilmek zorunda olmaz, sadece üyenin tanıtıcı ismidir.
#Legionella' tarafyndan 04.07.2006 11:57:18 tarihinde düzenlendi.
beyler help me pls e gelirsek
balık ismi bulamadıgım i‡in onu yazdım.
Bakıyorum da forumlara nick lerin ‡ogu yabancı
Sizce ingilizcede olsa yardım istemek yanlı bir eymi??
Bilgisi olan arkadaslardan yardım istiyorum hepsi bu kadar!
Selam turkuaz.Ben polemiğe girmeden sana birkaç bilgi aktarayım,forumu boşu boşuna meşgul etmeyeyim.
Abim Sony S600 kullanıyor ve memnun.O yaklaşık 380-390Ytl gibi bir fiyata almıştı.Yanında ise 1GB memory stick pro duo hafıza kartı ile...
Şimdiye kadar fotoğraf kalitesinden memnun değilim diye bir şey çıkmadı ağzından.Tavsiye ederim.Üzerinde Carl zeiss lensi var ve video çekim kalitesi tatminkar.Arçelik bayileri genelde birçok fotoğrafçıdan daha uygun satıyor Sony fotoğraf makinalarını.
Samsung S500 hakkında bilgim olmadığı için yorum yapamayacağım.
arkadaslar sony dsc s600 almada karar kıldım fakat kullandığı hafıza kartı sanırım memory stick pro duo hafıza kartı kullanıyormuş.Bu makinaya diğer hafıza kartlarınıda yani SD veya MMC gibi hafıza kartlarınıda takıp kullanabilirmiyiz?
Birde video kayıt süresi nasıl bu makinada?Bir saat falan video kayıtı yapılabiliyormu bu makinayla?
SD,CF,MMC,xD gibi kartlar kullanman mümkün değil maalesef.Hatta memory stick Pro bile kullanılabilir mi bilemiyorum.Belki adaptörle olabiliyordur.
- 1
İlgili olabilecek konular
-

Fotoğrafçıların Aklını Meşgul Eden 8 Zırvalığın Elbirliğiyle
23 May. 2026, 12:44 miratcenk
158127 May. 2026, 09:43
mete007 -

Algoritmik Bir Çağda Gerçekliği Yeniden İcat Etmek
10 May. 2026, 17:30 miratcenk
035510 May. 2026, 17:30
miratcenk -

Arabada Dinlemelik Dıptıslı Bass'lı Şarkılar
02 May. 2026, 15:17 ebede
023602 May. 2026, 15:18
ebede -
-

-

Telefona Parmak İzi Ekleme Nasıl Yapılır?
18 Mar. 2026, 23:39 prodersler
045318 Mar. 2026, 23:40
prodersler -

Dijital Emeklilik Kartı Başvurusu Nasıl Yapılır
02 Mar. 2026, 13:14 prodersler
051102 Mar. 2026, 13:14
prodersler -

İup Başvurusu Açıldı! Hemen Başvur
25 Şub. 2026, 15:21 prodersler
049125 Şub. 2026, 15:21
prodersler -

Ziraat Mobil Fast İle Anında Para Gönderme
09 Şub. 2026, 14:27 prodersler
046309 Şub. 2026, 14:27
prodersler -
