Fotoğrafçılık Forumları
Nerede O Eski Bayramlarr
Siz de benim gibi mi düşünüyorsunuz bilmiyorum ama zaman geçtikçe artık hiçbirşeyin tadı kalmadı eskisi gibi...bayramların bile öyle...eskiden bayram gelecek diye sevinirdik içimizde değişik bir his oluşurdu görmediğimiz yakınlarımızı görmek ailece toplanmak keyifli sohbetler güzel bir telaş olurdu ama şimdi bayramlar bile angarya geliyor maalesef...benim gibi düşünen arkadaşlarım görüşlerimizi yazalım eskiden bayramlarda neler yaptığımızı bayram anılarımızı burada paylaşalım ne dersiniz???
valla çok güzel düşünmüşsün süper hakkaten çok güldüm ya
Allah neşemizi bozmasın nice bayramlarda buluşalım gülelim
dostluğumuz daim olsun
- 1
- 2
İlgili olabilecek konular
-

Tapu Harcı Nasıl Nereden Yatırılır Ziraat Bankası
06 Kas. 2025, 14:43 prodersler
077106 Kas. 2025, 14:43
prodersler -

-

Eskişehir Osmangazi Üniversitesi Sözleşmeli Personel Alımı
20 Şub. 2023, 23:36 prodersler
0140920 Şub. 2023, 23:36
prodersler -
-

Eski Basılı Fotoğrafları Nasıl Tarayabilirim?
04 Kas. 2022, 15:29 merakli34
1668907 Kas. 2022, 12:42
balcih -

Tapu Harcı Nasıl Nereden Yatırılır Ziraat Bankası
04 Kas. 2022, 00:09 prodersler
0163404 Kas. 2022, 00:10
prodersler -

Ordu Cephede, Zelenskiler Nerede?
25 Eyl. 2022, 16:16 miratcenk
0152825 Eyl. 2022, 16:17
miratcenk -

Podcast - Ordu Cephede, Zelenskiler Nerede???
17 Ağu. 2022, 09:14 miratcenk
0162317 Ağu. 2022, 09:15
miratcenk -

Bursa'da Nerede Film Yıkatabilirim ?
24 May. 2020, 18:50 gokhank14
82147820 Oca. 2022, 16:50
cambazoglu -
