Fotoğrafçılık Forumları
Ne Çeksem Tutmuyor Gali.
Böylemi idi eskiden. Son sayfamda an çok yorum alan fotom 36 yorumda kalmış. NE çeksem kimse beğenmiyor. Nİye böyle anlamıyorum. İyice beceriksizleştim mi ne.
Hadi bi smiley de benden:Sanırım similey yarışına girdiniz..

.
Emmiler uzun yoldan geleli daha iki saat oldu
Ben yorgunum yarın görüşürüz
nerden geldin emmi.
kumköy abi söylesin sağa
İlgili olabilecek konular
-

Plaka Parası Nereye Yatırılır Tşof Tescil Plaka Bedeli Nası
09 Mar. 2026, 22:03 prodersler
032209 Mar. 2026, 22:04
prodersler -

Ehliyetimi Kaybettim Ne Yapmalıyım
28 Oca. 2026, 16:01 prodersler
036828 Oca. 2026, 16:02
prodersler -

Kamil Abalıoğlu Ne Oldu Bu Sene Benim Köyüme
30 Kas. 2025, 21:25 prodersler
047830 Kas. 2025, 21:25
prodersler -
-

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
048730 Kas. 2025, 21:24
prodersler -

Kamil Abalıoğlu İneyim Gideyim Tozlu Yollara
30 Kas. 2025, 21:23 prodersler
051230 Kas. 2025, 21:24
prodersler -

Yapay Zeka Çağında Sanatı İnsani Yapan Nedir?
08 Kas. 2025, 15:58 miratcenk
0105508 Kas. 2025, 15:59
miratcenk -

Tapu Harcı Nasıl Nereden Yatırılır Ziraat Bankası
06 Kas. 2025, 14:43 prodersler
077106 Kas. 2025, 14:43
prodersler -

Kimlik Kartımı Kaybettim Ne Yapmalıyım
06 Kas. 2025, 04:14 prodersler
067706 Kas. 2025, 04:14
prodersler -
